Moja wymarzona Prowansja pod nosem...

... tak to prawda. Od czasów liceum marzy mi się Francja - Paryż - Prowansja... Nie miałam jak dotąd okazji by się tam wybrać... no ale wszystko przede mną...
Od niedawna mam Prowansję blisko siebie. Jak to jest możliwe? W prosty sposób. Zapisałam się do portalu Ambasadorka Le Petit Marseillais, już Wam wspominałam... Wystarczyło wypełnić ankietę i czekać. Mi się udało, podobnie jak wielu innym blogerkom.

Skąd pochodzi Le Petit Marseillais ? 
"Le Petit Marseillais pochodzi ze słonecznej Prowansji. To kraina zdumiewających kolorów i zapachów. Tutaj w południowym słońcu dojrzewają drzewa migdałowca, kwitną sady pomarańczy oraz aromatyczna werbena.
Prowansja to urokliwe gaje oliwne, cytrusy, lawendy i słoneczników oraz cykady. 
Tworząc kosmetyki Le Petit Marseillais czerpiemy z całego bogactwa prowansalskiej przyrody, dobieramy najbardziej wartościowe składniki i łączymy je w produkty 
o wyjątkowych zapachach i właściwościach."


Zapraszam do przeglądania strony Le Petit Marseillais na ich Facebooka  oraz portal dla Ambasadorek, gdzie można się zapisać ;) 



Do programu zapisałam się w ostatnie chwili kompletnie nie wierząc, że się uda. Kiedy przeczytałam email o szykowanej dla mnie przesyłce byłam bardzo szczęśliwa. Po otrzymaniu paczki moje szczęście było jeszcze większe. Sami zobaczcie jakie cudowności mnie przywitały.











Zestaw zawierał opaskę na oczy, przemiłą w dotyku, idealna by na chwilę zamknąć oczy i przenieść się do świata pięknych zapachów; kilkanaście próbek kremowego żelu pod prysznic oraz mleczka nawilżającego z ulotkami "zostań ambasadorką LPM"; żel 2 w 1 pod prysznic i do kąpieli 650 ml, żel pod prysznic 400 ml oraz list z instrukcją, według której miałam założyć opaskę i przenieść się do Prowansji zgadując zapach otrzymanych żeli.




Powiem Wam, że żel pod prysznic i do kąpieli odgadłam bez problemu... Pomarańcza i Grejpfrut. Z żelem pod prysznic miałam większy kłopot... choć wyczułam cytrynę, to werbeny już nie.
Zapachy cudne, delikatne a zarazem intensywne. Są łagodne dla skóry, wspaniale ją odżywiają i nawilżają. Skóra pachnie długo dając uczucie świeżości.
W pierwszej kolejności przetestowałam próbki... Rewelacja... Kremowy żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy
"Pomyśl o słodkim zapachu białych kwiatów pomarańczy, o ich wyjątkowym aromacie, który unosi się w wiosennych promieniach śródziemnomorskiego słońca. To kwiaty pomarańczy tworzą zniewalający bukiet zapachowy Le Petit Marseillais, tak wymarzony dla Twojej skóry.
Wyjątkowa lekkość - formuła, o jakiej śni Twoja skóra Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy delikatnie oczyszcza Twoją skórę, zaspokajając jej potrzeby. Delikatna, łatwa do spłukiwania piana pielęgnuje ją kwiatowym zapachem. 
Twoja skóra cieszy się harmonią - jest miękka, nawilżona i odżywiona."

Co ja więcej mogę napisać. Faktycznie żel jest bardzo przyjemny w stosowaniu, kremowy z pięknym zapachem intensywnie go otulając. Rozdałam prawie wszystkie próbki, jak do tej pory słyszałam same pozytywne opinie. Ja jestem bardzo zadowolona, mogę śmiało stwierdzić, że jak już skończą mi się wszystkie płyny to zakupię sobie nowe.

Po relaksującym prysznicu można jeszcze bardziej pobudzić zmysły i przenieść się do Prowansji, korzystając z niezwykle pięknie pachnącemu mleczku nawilżającemu.
Mleczko nawilżające. Bardzo sucha skóra. Masło Shea. Słodki migdał. Olejek arganowy.
"Odkryj sekret urody kobiet z obszaru Morza Śródziemnego.  
By spełnić potrzeby bardzo suchej skóry, Le Petit Marseillais stworzył idealną kompozycję - połączył trzy wyjątkowe składniki z Południa: cudowne masło Shea, które odżywia i optymalnie nawilża , niezwykły olejek arganowy, magicznie wygładzający skórę, 
oraz wspomagające ich działanie słodkie migdały.
Dzięki lekkiej konsystencji mleczko nawilżające Le Petit Marseillais w jednej chwili wnika w głąb skóry, spełniając jej potrzeby i zapewniając komfort. 
Twoja skóra relaksuje się - jest miękka, nawilżona i cudownie pachnąca."

Cudowny krem - mleczko, które swoim zapachem przyciąga. Skóra rzeczywiście jest delikatna i bardzo nawilżona. Kolejny produkt,z którego nie tylko ja byłam zadowolona. 

Dziś tyle, ale już teraz zapraszam Was do czytania kolejnych recenzji i moich  wrażeń.


2 komentarze:

  1. Uwielbiam ich żele pod prysznic, skóra i cały dom po prysznicu pachnie godzinami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są rewelacyjne, a żele jeszcze bardziej.

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger