Alle Paznokcie - kolorowy zawrót głowy

Niemal rok temu zamarzył mi się zestaw do hybrydy.... taka modna, kolorowa i długo utrzymująca na paznokciach.
Denerwowało mnie, że lakiery tak szybko odpryskują, dzień lub dwa i już było widać odpryski.
No cóż do najtańszych zestaw nie należał, ale znalazłam hurtownię kosmetyczną AllePaznokcie, w którym nie jest trudno o kolorowy zawrót głowy.
Za 119,50 można zakupić cały zestaw do hybrydy, sami zobaczcie TU.

 W skład zestawu wchodzi:
1 x Profesjonalna lampa UV tunelowa 36W
1 x Lakier żel hybrydowy Base&Finish 6ml
6 x Lakier żel hybrydowy w wybranym kolorze 6ml
1 x Aceton 100ml
1 x Preparat do odtłuszczania i przemywania masy Cleaner 100ml
1 x Płyn do usuwania skórek Cuticle Remover 15ml
1 x Pilnik prosty 80/80
1 x Pilnik banan 100/180
1 x Bloczek polerski kolorowy
2 x Patyczni z drzewa pomarańczowego
1 x Primer bezkwasowy
1 x Oliwka owocowy świat 12ml
50 Wacików do przemywania i odtłuszczania masy żelowej
1 x Wzornik - słoneczko
1 x Radełko - nożyk do usuwania skórek
1 x Płyta instruktażowa pełna profesjonalnych filmików.






Dużo pisać nie będę, ponieważ ciągle testuję cały zestaw. Po kilku razach mogę jedynie stwierdzić, że nie jestem w 100% zadowolona. Niestety na stronie pisze, ze do 14 dni efekt będzie na dłoniach, a jest jedynie 4 dni. No cóż muszę chyba dojść do wprawy, być może po dłuższym czasie będę umiała na tyle dobrze wykonać hybrydę, że te 14 dni będzie również u mnie.

Poniżej kilka zdjęć zestawu oraz jedne z pierwszych wykonanych samodzielnie paznokci z hybrydą. Przy najbliższym malowaniu również Wam pokażę efekt.
Ogólnie zestaw jest wart swojej ceny, nie ocenię go źle, ponieważ ciągle próbuję i testuję. Tak czy inaczej dłużej paznokcie wyglądają elegancko niż po zwykłym lakierze.



















2 komentarze:

  1. Nie lubię firmy alle poznacie, bardzo słaba jakość lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym użyciem co raz mniej mi się podobają.. Może kiedyś uda mi się zakupić lepsze lakiery i w końcu przekonam się co to dobra hybryda :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger