Extraprezenty Lawendowe

Ostatnio w moim domu pachnie lawendą, a wszystko to za sprawą Extraprezenty. Przez niemal dwa miesiące testowałam otrzymaną paczuszkę.


W zestawie zapakowanym w cudowną torebeczkę, którą kiedyś jeszcze wykorzystam, znalazłam :
  • lawendowe mydełko,
  • torebeczkę z zasuszoną lawendą,
  • woreczek do zawieszenia również z zasuszoną lawendą,
  • dwa długopisy.







Torebeczka ze zdjęcia poniżej wisi w centralnym punkcie naszego domu, tak aby jej zapach roznosił się po całym mieszkaniu. Powiem Wam szczerze, że bardzo przyjemny jest to zapach. Świeży nie za mocny taki w sam raz. Po około dwóch tygodniach zaczynał słabnąć na intensywności, teraz żeby go poczuć trzeba wziąć do ręki i powąchać. Nie mniej jednak jestem bardzo zadowolona z niego. 


Mydełko rewelacja, nie dość że ładnie pachnie to i też ładnie wygląda. Jest wydaje, bardzo fajnie się pieni, co widać na dalszych zdjęciach. Zapach jest "taki w sam raz", nie jest przesadzony ale bardzo wyczuwalny.


Ta zielona torebeczka ze zdjęcia poniżej idealnie nadaje się np do szafy. Ja tak zrobiłam, leży pomiędzy rzeczami, które rzadko się używa i nosi. Po otwarciu szafy zapach się fajnie roznosi na zewnątrz.


Sama torebeczka jest niezwykle ujmująca. Z płótna, z okienkiem dzięki któremu wiadomo co jest w środku. Zapinana z tyłu na rzep. Same produkty wydajne. Gdybym miała je w przyszłości zakupić to jak najbardziej zestaw jest fajny, a co najfajniejsze idealnie nadaje się na prezent. Po więcej taki cudnych prezentów i nie tylko zapraszam na Facebooka do Extraprezenty.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger