FOTOOBRAZ od Saal Digital.

Saal Digital, to firma która umożliwia fotografom sprawdzenie po przez testy jakości ich produktów. Możliwość tę otrzymują również fotografujący blogerzy, w tym także ja. Poprzednim razem testowałam fotoksiążkę, jej recenzja TU, obecnie fotoobraz. Miałam ciężki orzech do zgryzienia, wybrać jedno zdjęcie z wszystkich jakie mamy, do tego wybór na czym ma być zrobiony obraz. Od fotobrazu klasycznego na płótnie po płytę PVC czy pleksi. 

Po długim namyśle wybór padł na fotoobraz na płótnie. Jak czytamy na stronie Saal Digital "Płotno artystyczne z naturalną strukturą Canvas najwyższej jakości przekonuje szlachetnym i przy tym stylowym wyglądem niczym obrazy w galerii sztuki." Faktycznie mogę to potwierdzić, obraz wygląda elegancko i jedyne czego mu brakuje to stylowej ramy, ale to już jest w trakcie załatwiania, więc mam nadzieję na szybką realizację i uzupełnienie zdjęć o te z ramą. 

Wracając do obrazu wykonany jest na płótnie Canvas (300 g/m2) o naturalnym kolorze, w wymiarach 60 x 40. Cena obrazów nie należy do najtańszej, ale jakość tego wymaga. Kolory są niezwykle intensywne, płótno perfekcyjnie naciągnięte na stabilny blejtram z prawdziwego drewna. Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Obraz, który idealnie pasuje nam do wnętrza, ale także nadający się na prezent dla bliskiej nam osoby.







Powieszenie obrazu nie stanowi większego problemu, dzięki temu, że jest lekki wystarczą dwa gwoździe czy kołeczki. Nasz z powieszeniem czeka na ramę, póki co postawiłam go na witrynie, dość wysoko ale wystarczająco by go dobrze widzieć. 
Samo zamówienie fotoobrazu jest banalnie proste, podobnie jak przy fotoksiążce należy ściągnąć ich aplikację ze strony, po czym zalogować się bądź zarejestrować jeśli to pierwszy raz. Program intuicyjnie prowadzi nas od wyboru produktu, wielkości, po wybór zdjęcia. Już na początku podpowiada nam przewidywany czas realizacji zamówienia. Moje dotarło kilka dni szybciej niż było napisane w aplikacji. Niezwykle piękny obraz, o którym marzyłam już od dnia ślubu. Sami zobaczcie jaka jakość wykonania, zero pikseli czy wyblakniętych kolorów. 



Pozostaje mi po raz kolejny zachęcić Was do skorzystania z oferty Saal Digital, tym bardziej, ze wybór mają spory od fotoksiążek, kalendarzy po właśnie fotoobrazy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger