Wielkanocne inspiracje.

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne, dziś Niedziela Palmowa, przed nami Wielki Tydzień i Święcenie koszyczków. Tak wiele się dzieje, przez długie lata jakoś nie specjalnie szalałam na punkcie Świąt. Palma kupiona w sklepie, koszyczki skromne z podstawowymi rzeczami, a dom przystrojony niczym szczególnym. W tym roku pomimo trudnych chwil, smutnych wydarzeń postanowiłam nieco zmienić nastawienie i chociażby ze względu na moich chłopców pokazać im jak piękne kolorowe są te Święta. Pierwsze skojarzenia z nimi to tradycyjnie przystrojony stół na śniadanie Wielkanocne oraz koszyczek poświęcony dzień wcześniej. 

Od niedawna dużą uwagę skupiam na wyglądzie mojego domu, firanki uszyłam sama zgodnie ze swoim pomysłem, świeże kwiaty na stole i ze względu na dzieci cerata, zawsze kolorowa. Na Święta stawiam na obrus, elegancki i pasujący do okazji. Dlatego mogąc zamówić jedną rzecz ze sklepu Tekstylialand.pl od razu postawiłam na obrus Wielkanocny, ponieważ takiego jeszcze nie mam. Wybór jest spory, od delikatnych wzorów po bardziej wyraziste. Mój wybór padł na wzór ze zdjęcia poniżej. 


Nigdy jakoś specjalnie nie ozdabiałam stołu, zwykły obrus, talerze i tyle. Co najwyżej świeże kwiaty dla nastroju. W tym roku postawiłam na czyste szaleństwo. Żonkile w wazonie, do tego świece w kształcie jajek, małe brokatowe jajeczka do świeczników, serwetki typowo świąteczne. Wszystko żeby umilić nam tych kilka dni. Będzie kolorowo i w sam raz dla dzieci. Przygotowanie dla Was tej inspiracji to czysta improwizacja, ale również ogromna radość nie tylko dla mnie ale i dla dzieci, które z wielką ochotą pomagały i ustawiały talerzyki, filiżanki i świeczki. 








 
Jeśli chodzi o sam obrus, to pierwszy raz mam styczność z tak fajnym materiałem - OPAL o gramaturze 280 g/m2, skład 100% poliester. Sama tkanina gruba, nie gniecie się tak bardzo. Jaki będzie w użyciu okaże się w "praniu", ale już po kilku dniach, kiedy robiłam te zdjęcia widzę, że będę się nim cieszyć długi czas. Zapewne będzie to nasz stały punkt na Święta Wielkanocy. 



Szczerze polecam Wam sklep Tekstylialand.pl, gdzie można zakupić taki sam obrus, ale dostępne są też inne wzory. Mają duży wybór gotowych produktów oraz materiałów i firanek na metry. Sama upatrzyłam tam sobie kilka fajnych rzeczy, od firanek po tkaniny, na które mam bardzo wiele pomysłów do całego domu. 
Kochanie na koniec serdecznie Was zapraszam na Instagram oraz Facebooka TektyliaLand. 


Jestem także bardzo ciekawa jak u Was wygląda stół na śniadanie? Zwracacie uwagę na takie drobiazgi jak jego przystrojenie?


Post powstał dzięki współpracy ze sklepem Tekstylialand.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger