DNW tworzymy z wełny

Wiele się dzieje, tak wiele, że nie nadążam. Nawet nie wiem kiedy, a tu już kolejny temat warsztatów za nami. Niestety ostatnio choroby trzymają się nas bardzo uparcie i po kolei chorujemy od najmłodszych do najstarszych a później na odwrót.
Wszystko to sprawiło, że najnormalniej w świecie nie wyrobiłam się ani z tekstem ani ze zdjęciami. Jednak ja uparta osoba jestem i tak łatwo się nie poddam, więc już niedługo nadgonię i tę cudną włóczkę. Tymczasem zapraszam Was do poczytania i pooglądania pomysłów na wykorzystanie włóczki przez pozostałą część DNW tworzymy.


Dziecko na warsztat Namaluj mi Latorośle Borsuczkowo Nasza szkoła domowa I&K w domowym zaciszu Kidsandu Animart - animacje z twojej bajki Tymoszko Dzwoneczkowa Karolowa mama Co robi Robcio Dzika Jabłoń Gugusiowo Cały świat Karli Elena po polsku WorldSchool Explorers Igranie z Tosią Świat Tomskiego Ina i Sewa On ona i dzieciaki Czytoczary Kreatywnie z dzieciakami Kreatywna dżungla Mama Aga sztuka i dzieciaki Więc bawmy się My home and heart Myshowelove Słowo mamy Kusiatka Zakręcony Belfer Kreatywna mama Kreatywnym Okiem Pomysłowe Smyki Kreatywnie w domu Kinderki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger