COLOUR CATCHER K2r - chusteczki, które mają moc łapać kolor w dzień i noc.

Przy pierwszym dziecku zauważyłam nagły przypływ rzeczy do prania. Zaczęło się sortowanie na białe, kolorowe, delikatne i po prostu nadające się jedynie na co dzień. Długi czas uważałam co z czym trzeba prać, proszki również starałam się dostosować, aż do czasu jak pojawił się drugi syn a ubrań znowu nam przybyło. Wtedy powiedziałam dość, doszłam do wniosku, że będę dzielić jedynie na kolor i białe, ustawiając po prostu mniejsze wirowanie i mniejszą temperaturę. Za dużo tego było żebym się musiała rozdrabniać. Od niedawna jednak mam w końcu spokój, nie muszę w ogóle segregować. Pytacie jak to możliwe? Możliwe, za całkiem nie duże pieniądze. Wystarczą do tego chusteczki COLOUR CATCHER K2r, które otrzymałam do testów od Rekomenduj.to. 

Otrzymana przesyłka zawierała :
  • Przewodnik Ambasadora, z informacjami o produktach colour catcher.
  • Próbki Colour Catcher K2r dla przyjaciół = 20 saszetek po 2 chusteczki w każdej.
  • Paczka Colour Catcher K2r dla mnie - 20 szt. chusteczek.
  • Ulotki z informacjami o produkcie - 30 szt.


Chusteczki COLOUR CATCHER K2r :
  1. Zapobiegają zafarbowaniu ubrań.
  2. Umożliwiają pranie różnych kolorów razem.
  3. Sprawiają, że ubrania dłużej wyglądają jak nowe.
  4. Skracają czas poświęcony na sortowanie prania.
  5. Ograniczają liczbę prań.

Jak działa COLOUR CATCHER K2r ?

Informacja od producenta na ulotkach:  Kolory blakną przy każdym praniu i mogą farbować inne tkaniny. Co więcej, cząstki brudu z jednej tkaniny mogą osadzać się na innych powodując, że ubrania z czasem szarzeją. Dzięki opatentowanej technologii chusteczka działa, jak magnes przyciągający do siebie uwalniane podczas prania barwniki i brud, zapewniając ochronę Twojego prania.




Dowód znajdziesz na chusteczce! 

#zlapKolor 

Sami zobaczcie, ja i moje koleżanki złapałyśmy piękne barwy na chusteczkach.







SPOSÓB UŻYCIA
  1. Umieść chusteczkę w bębnie pralki przed włożeniem prania.
  2. Dodaj środek do prania i uruchom pranie.
  3. Chusteczkę i ubrania wyjmij natychmiast po zakończeniu prania.
Proste prawda?  Jedna chusteczka a sprawi, że pranie stanie się przyjemniejsze. 

Jest jeszcze coś co mnie zaciekawiło. Mianowicie SMART WASHING z COLOUR CATCHER K2r. 

  1. Mniej sortowania = mniejsza liczba prań. Oszczędność czasu, wody i energii.
  2. Chusteczki oraz opakowanie są biodegradowalne i nadają się do recyklingu
  3. Produkt nie uwalnia substancji chemicznych do wody.
  4. Certyfikat FSC gwarantuje, że surowce użyte do produkcji chusteczek pochodzą z odpowiednich źródeł. 
W przewodniku Ambasadora było wiele ciekawych porad jak prać. Między innymi to co czynię od dłuższego czasu, czyli pranie w niskich temperaturach aby zachować intensywność kolorów, czy też niskie obroty wirowania żeby nie zniszczyć struktury tkaniny. Teraz wiem, że warto używać chusteczek do łapania kolorów aby później białe nie stało się różowe. Koleżanki również otrzymały swoje próbki. Na zdjęciu jedynie kilka. 

Mieliście już okazje korzystać z tych chusteczek? Jak się u Was sprawdziły, chętnie się dowiem.

#Rekomentujto
#zlapKolor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger