Moc tiksotropowego działania, czyli jak katar znika zanim się porządnie pojawi.

Tak, dobrze czytacie jest coś co działa niemal cuda. Nie wierzyłam w takie numery, w końcu katar czy leczony, czy też nie trwa tydzień albo 7 dni, jak kto woli. Tym czasem otrzymałam do testów spray do nosa, który sprawił, że w końcu katar nie jest mi straszny. Nie przeżywam już katorg, kiedy muszę zakropić nos dzieciakom, no ale do tego przejdziemy później. 

Nie tak dawno w ramach współpracy z Agencją Gordo  zostałam jedną ze 150 Liderek Opinii, które otrzymały do przetestowania spray do nosa NOZITIX Grupy Adamed



Nasza paczka pełna zmysłów zawierała:

  • spray do nosa NOZITIX (3 sztuki) - jeden dla mnie i dwa do rozdania.
  • ulotka (6 sztuk) - przepięknie pachnące miętą, eukaliptusem i czystym powietrzem. 
  • kieliszki (3 sztuki) - do czego? Otóż o tym dowiecie się jak dotrwacie do końca ;)
  • chusteczki (1 paczka) - z balsamem aby przed aplikacją wyczyścić nos. 
  • ogrzewacz (1 sztuka) - mały pieszczoszek w postaci sowy, którego od razu zabrał młodszy synek. 
  • kolorowanka (1 sztuka) - do podziału dla chłopaków.




Nie wiem jak u Was, ale mój przedszkolak katar łapie często, całe szczęście nie jest on dla niego bardzo uciążliwy. Zdarza się jednak przeziębienie i zatkany nos, którego żadnymi siłami nie daje sobie zakropić. Wierzga kopytami, bo przecież krople mu pryskają i wylatują i w ogóle przeszkadzają. Trudno mi było znaleźć spray, który bez problemów będzie pozwalał sobie aplikować. Nie tyczy się to tylko starszego, bo młodszy pojął szybko od brata, ze krople wszelkiej maści są po prostu beee.

Prawda jest taka, że nie da się całkowicie uniknąć kataru, ale można skutecznie pomóc w zmniejszaniu objawów. NOZITIX pomógł mi w tym idealnie. 

Od producenta wiemy, że "dzięki naturalnym składnikom może być używany nawet 14 dni, a to oznacza skuteczną pomoc i ulgę dla Twojego malucha oraz koniec koszmaru, który wspólnie przeżywaliście!"źródło "Ulotka NOZITIX"

"NOZITIX to tiksotropowy spray do nosa, na bazie olejków naturalnych. Tworzy miękką warstwę ochronną. Nawilża i uelastycznia suchą śluzówkę nosa. 

NOZITIX stosuje się w przypadku:
  • suchości oraz podrażnienia błony śluzowej nosa (zmniejsza obrzęk śluzówki)
  • kataru (również alergicznego)
  • nieżytu i stanu zapalnego nosa 
  • infekcji nosa o podłożu wirusowym i bakteryjnym
Tiksotropowe właściwości preparatu gwarantują równomierne rozprowadzenie wszystkich składników oraz wydłużają czas kontaktu ze śluzówką nosa. Dzięki czemu NOZITIX nie spływa z jej powierzchni. W ten sposób powstaje silniejsza ochrona i warstwa nawilżająca, niż w przypadku zwykłych kropli do nosa. Spray nie spływa z noska dziecka po aplikacji.

NOZITIX zawiera kombinacje olejków naturalnych (eukaliptusowy, miętowy, z pachnotki zwyczajnej, jodły syberyjskiej, oliwy z oliwek) i kwas glicyryzynowy. Mają one działanie ściągające i obkurczające na śluzówkę nosa. 
Witamina E pełni rolę przeciwutleniacza. Chroni błony komórkowe przed uszkodzeniem oraz wspomaga gojenie ran. 
Dodatkowo w skład preparatu wchodzi LAKTOFERYNA, która wspomaga siły obronne organizmu." Źródło : Ulotka NOZITIX

W opakowaniu mamy 200 pojedynczych dawej, które można wykorzystać w ciągu 6 miesięcy od pierwszego użycia. 

Stosowanie:

Dzieci od 3 do 12 roku życia : 1 dawka do każdego otworu nosowego, 2-3 razy dziennie. Stosować pod kontrolą dorosłych.
Dorośli i dzieci powyżej 12 roku życia: 1 dawka do każdego otworu nosowego 3-4 razy dziennie.

Zanim zastosuje się produkt należy oczyścić nos z wydzieliny. Ogrzać buteleczkę w dłoniach i wstrząsnąć. Po zdjęciu plastikowej nasadki można aplikować do nosa. Zaleca się także aby przez 30 minut po aplikacji nie używać innego środka do nosa.

MOJA OPINIA:

Tak na prawdę sceptycznie podeszłam to otrzymanego sprayu. Dzieci też niepewne do piwrwszego psiknięcia. Nie dosć, że przyjemny i delikatny zapach to jeszcze nie wyciekał ani do gardła, ani z nosa. W końcu bez podchodów aplikuję spray i już po dwóch dniach widać, że katar się zmniejsza. Natomiast u drugiego zastosowałam zanim na dobre gluty się rozkręciły i dzięki NOZITIX już po 3 dniach śladu nie było po zatkanym nosku. 
Jest w sam raz dla dzieci, ale także dla dorosłych. Jako alergiczka często się zmagam z katarem i kichaniem. Używałam NOZITIX przez kilka dni i na prawdę czułam ulgę na długi czas po aplikacji. 

Na wstępie napisałam o kieliszkach... Do czego były nam potrzebne? Ano do sprawdzenia jak się zachowuje NOZITIX po aplikacji. Dla porównania w jednym kieliszku psikałam innym "lekiem" na katar a drugim właśnie NOZITIXEM. 


Ja byłam mile zaskoczona, że NOZITIX pozostaje na ściankach kieliszka tworząc białą warstwę ochronną, a ten drugi no cóż jak wleciał tak wyleciał.


Mieliście już styczność z tym sprayem ? Jak się u Was sprawdził? Chętnie się dowiem.

Jak każdy produkt przeznaczenia medycznego zaleca się skonsultować z lekarzem lub farmaceutą, ja również tak zrobiłam. Pamiętajcie również, że każde dziecko inaczej reaguje, zanim zastosujecie musicie uważnie przeczytać ulotkę i mieć pewność, że dziecko nie jest uczulone np. na któryś z olejków.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger