Dziecko na Warsztat Tworzymy ze szkła

Dziecko na warsztat to ostatnio dla nas trudny orzech do zgryzienia. Sama jestem gdzieś pogubiona i nie do końca potrafię się zebrać w sobie by ogarnąć temat. Czasu na wszystko brakuje, do tego nie dokończony plastik. Jednak tak łatwo się nie poddaję i na pewno to czego nie uda mi się zrobić teraz zrobię później... 

Długo nie mogłam znaleźć pomysłu, wpadłam na niego w ostatniej chwili, pomagając w organizacji wiejskich Andrzejek. 
Postanowiłam, że zrobimy lampiony ze słoików, których u nas jest wiele. Dla nas rzecz idealna, młody uwielbia malować, więc zrobienie lampionów, które później będziemy mogli wykorzystać przy okazji imprez to najlepsze co mogliśmy wykonać w obecnym czasie. 


Czego potrzebowaliśmy:

  • kilka słoików, wielkość według upodobań
  • farbki plakatowe
  • małe świeczki typu tealight. 
Sprawa na prawdę banalna, najważniejsze o czym należy pamiętać to przypilnowanie maluchów, żeby im się te szklane przedmioty nie pobiły. Moje dzieci są szybkie i szalone, więc pilnowanie ich weszło mi w nawyk... daję im duże pole do swobody jednak ze szkłem zawszę wolę być  na wyciągnięcie ręki. 



Gotowe dzieła prezentują się jak wyżej, a sama praca przebiegała jak poniżej na zdjęciach.














Nie spodziewałam się, że zajęcia tak przypadną do gustu młodszemu synowi. Co prawda musieliśmy myć rączki, no bo jak to tak z farbą na nich malować? Nagle stał się mega dwuletnim czyściochem, ale tylko jeśli chodzi o malowanie farbami. Lampiony okazały się bardzo fajnym pomysłem, a po zapaleniu wieczorem tealightów zaczęliśmy opowiadać bajki i różne historyjki. 








Zapalone lampiony wyglądają prześlicznie. 

Teraz zapraszam Was do oglądnięcia innych warsztatów. 


Dziecko na warsztat Namaluj mi Latorośle Borsuczkowo Schwytane chwile I&K w domowym zaciszu Jake, jeże nici i inne takie Animart - animacje z twojej bajki Tymoszko Dzwoneczkowa Karolowa mama Co robi Robcio Dzika Jabłoń Gugusiowo Cały świat Karli Elena po polsku Sopelkowo Igranie z Tosią Świat Tomskiego Ina i Sewa On ona i dzieciaki Czytoczary Kreatywnie z dzieciakami Kreatywna dżungla Mama Aga sztuka i dzieciaki Więc bawmy się My home and heart Myshowelove Słowo mamy Kusiatka Zakręcony Belfer Kreatywna mama Kreatywnym Okiem Pomysłowe Smyki Kreatywnie w domu Kinderki Worldschool Explorers Nasza szkoła domowa Jej cały świat Nasza przygoda DIY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger