INVEO hypoalergiczne serum do rzęs - TEST ONLY YOU

Piękne, długie i zdrowe rzęsy a do tego zalotne spojrzenie. To wszystko jest możliwe. Do tej pory myślałam, że nawet jak swoje pomaluję tuszem nie będą wyglądały spektakularnie. Myślałam, że tylko moje dzieci i mąż mogą wszystkich zachwycać spojrzeniem. Ale się myliłam i ja również mogę.




Wszystko dzięki portalowi ONLY YOU, który to umożliwił mi wzięcie udziału w testach hypoalergicznego serum stymulującego wzrost rzęs INVEO.

Żródło : Portal Only You

W pierwszej kolejności zapoznałam się z opisem produktu na stronie : http://inveo.biz.pl/

"Hypoalergiczne serum INVEO przeznaczone do pielęgnacji właśnie takich przerzedzonych, krótkich i wypadających rzęs, stymulujące ich naturalny wzrost.
Produkt powstał na bazie składnika wykorzystywanego w leczeniu schorzeń oka. W badaniach aplikacyjnych, poza skutkiem leczniczym, zauważono znaczną poprawę kondycji rzęs. Przy długotrwałym stosowaniu leku (ponad 4 tygodnie) rzęsy były dłuższe, mocniejsze i ciemniejsze. Stąd też jego wykorzystanie z kosmetyce. Preparat wzbogacony jest ekstraktem ze świetlika otrzymywanym z ziela świetlika lekarskiego Euphrasia Officinalis. Ekstrakt jet bogatym źródłem garbników, zawiera również glikozydy i kwasy fenolowe. Działa ściągająco oraz kojąco na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło. Łagodzi oznaki zmęczenia. Tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek. W celu uzyskania jak najbardziej delikatnego, nie drażniącego produktu, zastosowano w recepturze składniki pomocnicze używane również w kroplach do oczu." Źródło : http://inveo.biz.pl/hypoalergiczne-serum-do-rzes-rewitalizujace-i-pielegnujace,8,pl.html 
Moje rzęsy przed zastosowaniem serum były takie po prostu normalne, co widać na zdjęciu.


Ostatnie prawie 8 tygodni to nic innego jak SPA dla moich zmęczonych, krótkich i pozbawionych "życia" rzęs. Przez pierwsze dni/tygodnie nie widziałam za specjalnie różnicy w moich rzęsach. Dopiero po około 2 tygodniach można było zauważyć, że rzęsy są nieco ciemniejsze i ładniejsze. Niestety nie widać tego aż tak dobrze na zdjęciach, na żywo różnica była większa.
Rzęsy po 16 dniach:


Samo serum nakłada się bardzo łatwo, łatwiej niż eyeliner ponieważ jest przezroczyste i nie widać jeśli się krzywo pomaluje. Nie zauważyłam żadnych oznak alergii czy podrażnienia, co się zdarzało przy innych kosmetykach do oczu. Miałam wtedy uczucie pieczenia i swędzenia powiek a także oczy mi łzawiły. 



 Kolejne tygodnie stosowania INVEO to tylko coraz bardziej widoczne efekty. Zwiększona gęstość rzęs, długość i lekkie podkręcenie. Wszystko to najbardziej widoczne po nałożeniu tuszu. Rzęsy wyglądają zdrowiej, są delikatne i nie wypadają tak jak kiedyś. 
Rzęsy po 6 tygodniach:

Ogólnie pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Serum mieści się w małej zgrabnej buteleczce i wystarcza na ok. 3 miesiące stosowania. Mi jeszcze zostało i zamierzam go stosować do końca opakowania zgodnie z zaleceniami na opakowaniu. Niedługo Bal Andrzejkowy, na którym będę mogła zaczarować męża spojrzeniem moich pięknych rzęs.
Rzęsy pomalowane tuszem. Na pierwszym zdjęciu  tylko oko prawe ma nałożony tusz, na drugim już na obu.



Jak dobrnęliście do końca to zapraszam Was serdecznie do odwiedzin na portalu ONLY YOU - TU , na ich Facebooku - TU , na Instagramie portalu ONLY YOU - TU oraz na stronie producenta INVEO - TU.
To jeszcze jedno zdjęcie dla porównania przed i po.

Chętnie też się dowiem jaka jest Wasza opinia o takim Serum do rzęs. A może stosowaliście inne niż INVEO ?? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger