Najlepsze 3 prezenty dla dwulatka i 5 dla pięciolatka.

Już niemal wszędzie pojawiają się świąteczne dekoracje, inspiracje prezentowe czy też noworoczne. Tak Święta coraz bliżej, a co za tym idzie Mikołajki i prezenty pod choinkę.
Każde dziecko czeka na ten czas z wielką nadzieją, że dostanie to co sobie wcześniej wymyśliło. Mój pięciolatek już drugi rok z rzędu od września przypomina, że trzeba napisać list do Mikołaja. Jasno i konkretne mówi co by chciał dostać. To, że tych pomysłów jest wiele to wiadomo, ale cel ma określony z góry.

Marzena o LEGO i superbohaterach są u nas na porządku dziennym. Dlatego w tym roku oprócz prezentu rzeczowego, o którym marzy otrzyma również kartkę od Świętego Mikołaja. Niech się ucieszy., że Mikołaj o nim pamięta i pozdrawia. Przeszukałam w tym celu Internet, jest wiele możliwości, ja jednak zdecydowałam się na wysłanie kartki z okazji Świąt Bożego Narodzenia od Świętego Mikołaja dla Sergiusza i Borysa z Poczty Kartkowej. Plan jest prosty, kartka ma dotrzeć na Mikołaja, jako przedsmak prezentów choinkowych ;)

Wracając do prezentów, długo szukałam tych 5 najlepszych dla każdego z nich. W przypadku niespełna dwulatka skupiłam się by oprócz zabawy mógł się rozwijać na różne sposoby. Dlatego też wybrałam tylko 3 produkty, które w 100 % spełniają moje oczekiwania.

1. Klocki Lego DUPLO, koszt do 50 zł. w Lidu jest całkiem spory wybór. 

2. Rakieta drewniana JANOD. Już od pierwszej chwili mówi do mnie : kup mnie. 9 drewnianych elementów, które można ze sobą połączyć dzięki temu, że są magnetyczne. W sam raz dla małych rączek i dla małego marzyciela.

3. Układanka drewniana JANOD. Oczywiście z autkami, dla małego maniaka samochodowego. 




Dla pięciolatka sprawa z góry wydawała się łatwiejsza. Tutaj wiedziałam, że zależy mu na klockach LEGO, czy też na superbohaterach. Wybrałam więc to co poniżej. Klikając w nazwę produktu przekieruje Was na stronę, gdzie można to kupić.
1. Klocki LEGO zawsze na tapecie straszaka przedszkolaka. Tym razem LIDL również oferuje spory wybór od niecałych 30 zł do ponad 300 zł. 


2. Naklejka ścienna z magnesami MAPA Świata od Janod. Myślę, że mój 5 latek byłby z takiej zadowolony, tym bardziej że marzy mu się zmiana wystroju ścian.

3. TRANSFORMERS, o którym już od długiego czasu opowiada. Znaleziony w Biedronce, za całkiem przystępną cenę 34,99 zł. 



4. Walizeczka licencyjna z akcesoriami. Plujemy na nią już nie pierwszy raz. Na nasze nieszczęście nie możemy nigdzie dostać Iron Mana, także Biedronko kochana więcej zaopatrzenia poprosimy. Cena też nieduża, bo 39,99 zł. 


5. Gry rodzinne Hasbro. Wybór spory w niemal każdym sklepie, ja znalazłam w Biedronce za niecałe 65 zł.



Także Święty Mikołaju prezenty wybrane, możesz pakować i szykować dostawę.
A jak u Was z wyborem prezentów? Też poszło tak łatwo jak u nas?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger