#opróżniamykosmetyczki Podsumowanie wyzwania

To, że w ostatnim czasie na blogu było więcej kosmetyków jest pewne. To, że wyzwanie dla Trusted Cosmetics się skończyło również. Pewne jednak nie było to, kto napisze podsumowanie. Pomyślałam, że będzie to dobra okazja do zebrania w jednym poście całego wyzwania. Także przed Wami moje podsumowanie.

Wszystko zaczęło się na portalu Trusted Cosmietics, gdzie ogłoszono wyzwanie dla Blogerek pt. #opróżniamykosmetyczki.


Pierwszy post, w którym ogólnie przedstawiam Wam kosmetyczkę jest TU.
Natomiast chciałabym żebyście zaglądnęli również do innych Blogerek, do których sama chętnie zerkam. Więcej TU , w komentarzach.

Moje kosmetyki do pielęgnacji twarzy znajdziecie TU, pozostałych Blogerek biorących udział w wyzwaniu linki mamy TU.

Nasi ulubieńcy w makijażu? Dużo tego nie ma, ale to co jest znajduje się TU, oraz pozostałe linki TU.

Po makijażu czas na pielęgnację ciała. Więcej mojego TU, innych Dziewczyn TU

Najbardziej pachnący post w tym roku to oczywiście ten z ulubionymi perfumami- moimi i koleżanek Blogerek

Pielęgnacja stóp i dłoni, niezwykle ważny element, o którym czasem się zapomina. Moje podejście do tematu TU i oczywiście TU znajdziecie linki do innych osób.

Ostatni post, dzisiejsze podsumowanie. Liczę na to, że bawiliście się równie dobrze jak ja. Może zrobimy sobie częściej takie wyzwania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger