#opróżniamykosmetyczki i pielęgnacja stóp i dłoni.

Witajcie, dziś mam dla was kolejny temat wyzwania, czyli nasze kosmetyki do dłoni i stóp. Mało w tej kwestii mogę Wam pokazać. Warto jednak pamiętać, że dłonie są naszym wizerunkiem, jakby to nie brzmiało, a wraz z nimi nasze stopy. Oprócz tego co poniżej Wam pokażę, dla stóp organizuję raz na jakiś czas małe SPA. Używam peelingi, te same co do ciała, ale jednak dają radę. Do tego maseczki do stóp, zarówno te złuszczające w formie skarpetek, jak i te w kremie. Najważniejsze jednak jest to, żeby znaleźć swój własny "złoty środek". Przecież oprócz wyglądu zewnętrznego nasze wnętrze również musi się "czuć" pięknie. Jakie Wy macie kosmetyk do pielęgnacji stóp i dłoni?



Jedynie bardzo przyjemne lawendowe mydełko od Extraprezenty.pl , Krem do rąk Le Petit Marseillais - recenzja TU. Jeśli chodzi o stopy to dwa kremy, o których pomyłkowo wspomniałam już przy jednym z poprzednich wyzwań dla Trusted Cosmetics, TU : Lirene ultrazmiękczający krem - maska do stóp oraz Oriflame krem do stóp z miętą  i kiwi
Oprócz tego posiadam nieokreśloną ilość lakierów do paznokci. No i tutaj proszę Was o wybaczenie, ale zdjęć jest mało. Po pierwsze najnormalniej w świecie nie zdążyłam zrobić zdjęć. Po drugie nie udało mi się znaleźć wszystkich moich lakierów itp. Po trzecie zdjęcia dodam przy okazji następnego posta. Jako przedstawiciele lakierów występują moje hybrydy, które już są na wykończeniu. No to byłoby tyle Teraz zdjęcia.







Na koniec zapraszam na stronę portalu, gdzie znajdziecie linki do innych blogów, które biorą udział w wyzwaniu #opróżniamykosmetyczki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger