#AmbasadorkaLPM Paczka Ambasadorska

Jak wiecie jestem maniaczką na punkcie kosmetyków Le Petit Marseillais. Do tej pory nie zawiodłam się ani razu, a każdy jeden kosmetyk z ich serii jest wręcz cudowny, pięknie pachnie, jest wydajny i wspaniale nawilża moją suchą skórę. Dlatego gdy dowiedziałam się, że po raz kolejny otrzymam paczkę ambasadorską ucieszyłam się niczym dziecko z nowej zabawki. Tak tak, a wiem jak dzieci potrafią się cieszyć, mam ich dwoje i to w dodatku dwóch małych wariatów. Każda nowa rzecz to niesamowita radość i ekscytacja

W mojej paczce przygotowanej specjalnie dla #AmbasadorkaLPM otrzymałam zestaw trzech kosmetyków do pielęgnacji pod prysznicem, a także próbki i karty specjalnie przygotowane dla przyjaciółek. Oczywiście próbki porozdawane a kosmetyki w trakcie intensywnego testowania. 

Co zatem zawierał zestaw?

  1. List powitalny oraz przewodnik po świecie Le Petit Marsellais.
  2. Pielęgnujący krem do mycia - intensywne nawilżenie.
  3. Pielęgnujący balsam do mycia - intensywne odżywianie.
  4. Kremowy żel pod prysznic - Malina i Piwonia.
  5. Zestaw próbek jednego z otrzymanych kosmetyków oraz karty dla "mojej przyjaciółki".





Już w pierwszej chwili wiedziałam, że z pośród tych trzech najwspanialszy jest Kremowy żel pod prysznic o zapachu Maliny i Piwonii. Nie dość, że zapach roznosi się daleko to jeszcze przyjemnie się go stosuje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger