Numer alarmowy - do zapamiętania

Niedawno zostałam poproszona o wzięcie udziału w akcji dotyczącej numeru alarmowego 112. Wszystko to przy okazji Europejskiego Dnia Numeru Alarmowego 112, który wypada 11.02. każdego roku. Sprawa wspaniała. Tylko ten czas, leciał jak szalony i nie miałam kiedy ogarnąć tematu. Ale jeśli dacie mi szansę to opowiem wam co nieco.


Syn mój 4 letni to straszny uparciuch. Uczyć to się nie chce zwłaszcza kiedy ja chcę. Zatem w pierwszej kolejności przyswoił dane osobowe gdyby się zgubił. Od kiedy poproszono mnie o napisanie takiego postu pokazującego jak można dzieci nauczyć znajomości numeru 112  głowiłam się bardzo. Aż do czasu jak zajęliśmy się matematyką do #dzieckonawarsztat. Cyferki poszły w ruch, napisałam na kartce 112 i wytłumaczyłam młodemu kiedy trzeba dzwonić. Kartka widoczna jest na poniższych zdjęciach, wisi sobie na lodówce i syn często podchodzi pytając po raz kolejny kiedy trzeba dzwonić. Następnie inicjowaliśmy różne scenki i dzwoniliśmy pod podany numer. Oczywiście tylko telefonem zabawkowym. Do zabawy wzięliśmy misie, autka i zaczęliśmy wymyślać różne sytuacje, wymagające wykorzystania numeru alarmowego.








Więcej postów z całej akcji znajdziecie TU. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger