WYNIKI - Wspomnień czar - podsumowanie pierwszego roczku + KONKURS !!!

Pamiętam jakby to było wczoraj, wspomnienia są tak świeże. Każda sekunda i minuta w mojej głowie aż huczy z emocji. Nie będę się Wam rozpisywać co się działo i co czułam. Bo wie o tym każda Mama, która w jednej chwili z radości przechodzi w strach i niepewność. Wszystko potoczyło się szybko, a już teraz kończy roczek.



Wystarczyło zaledwie pół godziny żebym z mamy jednego synka zamieniła się w mamę dwóch cudownych chłopców. Braci, takich na dobre i na złe. Te ostatnie 12 miesięcy zleciało bardzo szybko. Wiele radosnych chwil ale też smutnych, minut i godzin gdzie oczy zalane były łzami. Nie powiem, że jest idealnie, bo nie jest. Jest inaczej. Czy lepiej? Tak, nawet biorąc pod uwagę każdą wylaną z wyczerpania łzę, jest lepiej. Dużo bardziej intensywnie. Dzieci to cudowny dar, odzwierciedlają naszą miłość do nich, ale tez to jakimi jesteśmy ludźmi. Dlatego każda wspólnie spędzona chwila to wiele wspomnień, które warto pielęgnować. Pewnie każdy z nas ma takie, o których zapomnieć nie chcesz. Ja mam ich wiele, każdy poród wspominam tak samo intensywnie jakby to było wczoraj. Każdy "pierwszy raz" obu chłopców sprawia, że mam łzę w oku. Macie takie chwile? wspomnienia? 



Moje wspomnienia, a raczej nasze, całej rodziny są oprócz w sercach zapisane na zdjęciach. To one pokazują każdą naszą emocję, w końcu są robione z zaskoczenia. Za kilka lub kilkanaście lat miło będzie wyjąć album i spojrzeć prawdzie w oczy.
Na końcu czeka na Was niespodzianka.









Jedno jest pewne, pojawienie się drugiego synka było tak samo wspaniałym momentem jak pojawienie się pierwszego. Obaj są cudowni i dla nich chcę spełniać marzenia, od ich po moje i ich Taty.

Już niedługo opowiem Wam o nowych planach na obecny Nowy Rok. 
A teraz zapraszam Was na KONKURS!!!



Zasady jak zawsze niezmienne :) Tylko zadanie do wykonania nieco bardziej elastyczne.

  1. Będzie mi miło jak polubisz mój i sponsora profil na Facebooku: Organizator: Gugusiowo oraz Sponsor nagród: Canpol babies
  2. Jeśli masz ochotę polub i udostępnij publicznie ten post. Możesz też zaprosić znajomych, im nas więcej tym zabawa lepsza.
  3. Na blogu, na Facebooku pod postem konkursowym, w wiadomości prywatnej lub w e-mailu  GUGUSIOWAKRAINA@GMAIL.COM                                                                      NAPISZ DO KOGO TRAFI NAGRODA, A TAKŻE WYŚLIJ ZDJĘCIE DZIECKA, ZDJĘCIE USG, WIERSZYK, ANEGDOTĘ DOTYCZĄCĄ DZIECI BĄDŹ CIĄŻY   Koniecznie zostaw komentarz na blogu pod tym wpisem, zgłaszając udział w konkursie. Nie zapomnij też w zgłoszeniu podać swoich danych (imię i nazwisko, bądź nazwę z Facebooka )
  4. Przesyłając zgłoszenie Uczestnik potwierdza, że jest jego autorem i wyraża zgodę na przetwarzanie go do celów konkursu.
  5. Konkurs przeprowadzony jest na blogu z możliwością udziału również na Facebooku.
  6. Czas trwania konkursu : 12.01.2016 r. do 26.01.2016 r.
  7. Wyniki konkursu będą opublikowanie jako aktualizacja tego wpisu oraz na Facebooku w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu, czyli do 31.01.2016 r.
  8. Na dane do wysyłki czekam do 5 dni od podania wyników.
  9. Konkurs nie jest sponsorowany,  administrowany ani organizowany przez serwis Facebook. Dołączając do Konkursu, Uczestnik przekazuje dane osobowe Organizatorowi, a nie serwisowi Facebook. Serwis Facebook nie ponosi odpowiedzialności za konkurs. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a nie do serwisu Facebook. Konkurs organizowany jest na BLOGU.
  10. Wysyłka nagród jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 
Kochani powodzenia :D

WYNIKI

Zgłoszeń wiele nie  było, jednak miałam duży problem kogo wybrać. Powodów było wiele. Postanowiłam postawić na wiele czynników. Osoba, która wygrała napisała piękny wierszyk (który niżej Wam przedstawię razem z całym zgłoszeniem). Dodatkowo zaufałam, że nagroda trafi do na prawdę potrzebującej osoby. Także Pani Katarzyno, proszę przekazać koleżance, że nie musi się martwić o laktator. Już go ma ;) Będzie mi też miło jak otrzymam jakieś fotki szczęśliwej mamy 3 dzieciaczków :)(lub jeszcze 2 i jednego w brzuszku)

"Przede wszystkim życzę wszystkiego najlepszego z okazji roczku, spełnienia najskrytszych marzeń :*
Poniżej moje zgłoszenie na konkurs:
Nagroda trafiłaby do mojej przyjaciółki, która niebawem urodzi 3 dziecko.
Byłby to dla niej wspaniały i pomocny prezent, z którego bardzo by się ucieszyła,
ponieważ planowała kupić laktator. Niestety z powodu trudnej sytuacji finansowej,
nie może pozwolić sobie, na jego zakup, dlatego tym bardziej trzymam kciuki za wygraną.
 
W załączniku zdjęcie mojego synka po urodzeniu, a niżej wierszyk :) 
''Śnisz mi się co noc Kochanie i zapewne niedługo mój świat na głowie stanie.
Śliczna dziecina zabarwi me życie, wszak o tym marzyłam od zawsze skrycie.
Tule w ramionach Twoje pierwsze zdjęcie i wyobrażam sobie jak wyglądasz zacięcie.
Już wkrótce w ramiona wezmę me szczęście i powiem cicho: Kocham Cię Skarbie najgoręcej.''"

Czekam na e-maila z danymi do wysyłki nagrody :
w treści : Imię i nazwisko, adres wysyłki, numer telefonu dla kuriera oraz adres e-mail.
 






13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bajeczka o tym jak świat się dowiedział
    kto w moim brzuszku od tygodni siedział"

    Mama i tata za granicą mieszkali
    tam mieli domek i tam też pracowali.
    Dzidziusia od miesięcy wyczekiwali,
    - nie wychodziło, mimo że się starali.

    W końcu starania sobie odpuścili,
    w wir pracy i obowiązków się rzucili.
    Aż na wizycie mama się dowiedziała,
    że mieszka u niej istotka mała.

    Mama ze szczęścia się popłakała,
    w końcu tak długo na to czekała.
    Ale nie powiedziała nic tatusiowi
    by w urodziny niespodziankę zrobić.

    Na urlop do Polski razem wyjechali,
    bo tam urodziny tatusia planowali.
    Nikomu z rodziny nie przyszło do głowy
    że przyjechał z nami ktoś całkiem nowy.

    Nadeszły w końcu tatusia urodziny,
    świętowaliśmy je w gronie rodziny.
    Otwierając prezenty był zaskoczony,
    bo rozmiar bucików był bardzo zaniżony.

    Ja tylko głową twierdząco pokiwałam
    toasty i gratulacje od rodziny słyszałam.
    Mąż mnie wyściskał i brzuszek ucałował
    i dumny jak paw wszędzie paradował.

    W marcu minie rok od Tosi urodzenia,
    mamy z nią takie piękne wspomnienia.
    Pamiątki, zdjęcia w pudełku przechowujemy
    i kiedyś naszej Antosi je podarujemy.

    Na facebooku jako Ewelina Pieszak :)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) A dla kogo będzie nagroda Kochana? ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Gdyby się udało, chciałabym dać ten zestaw siostrze w prezencie. Za 5 miesięcy rodzi. Mam być chrzestną :) wiem ile kosztuje wyprawka więc chciałabym żeby taki wydatek jak laktator miała już z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością biorę udział w konkursie :)
    Nagroda trafiłaby do mojej przyjaciółki, która spodziewa się 3 dziecka.
    Ogromnie przydałby jej się taki zestaw, tym bardziej, że nie przelewa im się.


    ''Śnisz mi się co noc Kochanie i zapewne niedługo mój świat na głowie stanie.
    Śliczna dziecina zabarwi me życie, wszak o tym marzyłam od zawsze skrycie.
    Tule w ramionach Twoje pierwsze zdjęcie i wyobrażam sobie jak wyglądasz zacięcie.
    Już wkrótce w ramiona wezmę me szczęście i powiem cicho: Kocham Cię Skarbie najgoręcej.''
    Post polubiłam i udostępniłam na fb z konta: https://www.facebook.com/katarzyna.kijek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie ;) Pozdrawiam. To miłe, że dbasz o przyjaciółkę ;)

      Usuń
    2. Dziękuję całym sercem za wygraną, w imieniu swoim jak i przyjaciółki :D
      Na pewno wyślę zdjęcie szczęśliwej przyszłej mamusi 3 pociechy.
      Pozdrawiam ciepło i już piszę wiadomość z danymi do wysyłki :*
      Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  5. Nagroda trafiłaby do mojej przyjaciółki, która niebawem urodzi 3 dziecko.
    Byłby to dla niej wspaniały prezent, ponieważ planowała zakup laktatora,
    niestety ze względów finansowych, nie pozwoli sobie na jego kupno.

    ''Śnisz mi się co noc Kochanie i zapewne niedługo mój świat na głowie stanie.
    Śliczna dziecina zabarwi me życie, wszak o tym marzyłam od zawsze skrycie.
    Tule w ramionach Twoje pierwsze zdjęcie i wyobrażam sobie jak wyglądasz zacięcie.
    Już wkrótce w ramiona wezmę me szczęście i powiem cicho: Kocham Cię Skarbie najgoręcej.''

    Post udostępniłam i polubiłam z profilu na fb z konta: https://www.facebook.com/katarzyna.kijek

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagroda trafiłaby do koleżanki która lada dzień urodzi córeczkę. reszta warunków spełniona pod plakatem bo tu zdjecia wrzucic nie mogę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger