Loki jak z salonu zrobione w domowym zaciszu. O tym marzyłam od długiego czasu.

Kupno lokówki automatycznej stanowił dla mnie wyzwanie, z jednej strony chciałam mieć piękne loki i uniesione włosy u nasady a z drugiej nie chciałam płacić za jeden gadżet ponad 300 zł.
Tak było dopóki nie trafiłam na lokówkę automatyczną w Biedronce marki Hoffen. Nie spodziewałam się po niej wiele, chociażby z powodu jej niskiej ceny, w promocji zapłaciłam jedyne 39,99 zł. Patrząc na ceny "oryginalnych" lokówek tego typu musiałabym zapłacić kilka razy tyle. 


Pytanie czy było warto zaoszczędzić tak wiele? Bezapelacyjnie TAK. Jeśli te 40 zł. miały sprawić, że moja fryzura w końcu przestanie być oklapnięta i bez polotu to udało się w 100%. W pudełku znajdziemy lokówkę z nakładką zabezpieczającą głowicę do kręcenia oraz szczegółową instrukcję. Osobiście nie miałam styczności z innymi lokówkami automatycznymi także nie mogę mojej porównać do droższych. Wiem jednak, że na początek przygody z takim urządzeniem nie ma potrzeby przepłacać. 


Lokówka posiada możliwość ustawienia temperatury w zakresie 110 *C do 200 *C - co daje 10 poziomów regulacji temperatury. Do tego możemy ustawić czasu pracy od 5 do 15 sekund. Gotowa do pracy w 30 sekund, maksymalna temperatura w 90 sekund.




Wygląd lokówki to klasyczna czerń, która moim zdaniem przypadnie do gustu każdemu. Obsługa lokówki jest bardzo intuicyjna. Wyświetlacz pokazuje nam jaką temperaturę ma głowica kręcąca oraz na jaki czas ustawiono skręcanie. Do tego możemy ustawić, w którą stronę mają być kręcone: tryb lewy, tryb prawy, tryb naprzemienny dla uzyskania naturalnego skrętu. Lokówka wydaje sygnały dźwiękowe informujące, że czas kręcenia minął i lok jest gotowy. Sposób korzystania z lokówki jest na prawdę prosty. Piękne loki i fale z łatwością możemy samodzielnie zakręcić, jeśli pojawi się kłopot z tylną partią włosów wystarczy poprosić o pomoc chociażby męża. Sama najczęściej kręcę delikatne fale na przednich partiach włosów aby lekko okalały twarz. 



Największym plusem dla mnie jest to, że loki utrzymują się do następnego dnia bez użycia lakieru i innych środków utrwalających fale. Objętość włosów dzięki temu jest większa i nie są one już oklapnięte i bez wyrazu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger