Rejs statkiem wycieczkowym - HIT czy KIT ?

Planując wakacje w tym roku od razu wiedziałam, że wybierzemy Polskę. Dzieci są małe i zależy mi aby najpierw poznały nieco naszej Ojczyzny zanim przejdziemy do zwiedzania innych Państw. Starszy w tym roku kończy osiem lat, czasem a nawet częściej zastanawiam się kiedy to zleciało? Przecież jeszcze niedawno byłam z nim w ciąży i martwiłam się jak sobie poradzimy, a tutaj taki duży i samodzielny chłopiec, do tego obok jest drugi równie rozpieszczony prawie pięciolatek. Ten skład rodziny jest na tę chwilę idealny, dzieciaki są w wieku, który pozwala nam na swobodne podróżowanie a i nawet teraz, tak dopiero teraz, mogę ich zostawić u mojej Mamy na kilka dni żeby móc wyjechać gdzieś tylko we dwoje. To jest teraz mój cel, przyzwyczaić syneczka mamusi - pięcioletniego rozpieszczonego Misiaka żeby został tych kilka nocy ze starszym bratem u dziadków. Tylko po to, by rodzicie mogli zadbać sami o siebie. Powoli będę ich do tego przyzwyczajać, a sama zakładam skarbonę i zbieram na wymarzony wyjazd we dwoje. 

W ubiegłym roku będąc w Świnoujściu widzieliśmy propozycje krótkich rejsów, bardzo mi się taka propozycja spodobała, dlatego szukałam i znalazłam coś co tli się teraz w mojej głowie i sercu. Ponieważ należymy z mężem do oszczędzających i staramy się nie tracić na zbędne przyjemności, dlatego w celu naszych wymarzonych wakacji we dwoje zakładamy specjalną skarbonkę czy też słoik gdzie każdy nadprogramowy grosz trafi i będzie czekał na wydanie go na statku w okolicach Teneryfy. 



Przeglądając oferty Biur Podróży można dostać oczopląsu, wycieczek i propozycji na odpoczynek poza Krajem jest tak wiele, że moim zdaniem warto wcześniej przemyśleć czego oczekujemy od wczasów. Ja już wiem - Rejs statkiem wycieczkowym tylko z mężem. Takie oferty znajdziemy w ITAKA, jest kilka propozycji nie do odrzucenia. Mam co najmniej trzy powody dlaczego taki a nie inny wybór.
  1. Przyjemność - takie statki wycieczkowe posiadają wiele pokładów, jeszcze więcej kabin a do tego mnóstwo możliwości na małe przyjemności, w tym sauna, masaże czy taras do odpoczynku.
  2. Rozrywka - poczynając od siłowni i basenu, przez kino i dyskotekę, skończywszy na pokazach tanecznych czy turniejach i grach towarzyskich.
  3. Zwiedzanie - Statek zawija praktycznie codziennie do innego portu, gdzie mamy swój czas wolny na zwiedzanie miejscowości albo możliwość skorzystania z wycieczek fakultatywnych. 

Oprócz tych mogę wymienić jeszcze kilka innych poczynając od pielęgnowania związku i chwili dla siebie po zwyczajną odskocznię od codzienności. Przez tydzień mamy możliwość zwiedzenia kilku miejscowości, robienia tego czego nie zrobimy z dziećmi obok. Oczywiście jeśli macie ochotę, fundusze i tego właśnie potrzebujecie jako rodzina, to można się zdecydować na taki rejs z dziećmi, wtedy dodatkowo można skorzystać z oferty jaką jest odnowienie przysięgi małżeńskiej. Powiem szczerze, takie odnowienie to byłoby coś świetnego. Zwłaszcza jeśli małżeństwo akurat obchodzi jubileuszową czy też okrągłą rocznicę, my w tym roku 10 lat, ale na dwudziestolecie to było by cudowne uwieńczenie miłości i szacunku do siebie wzajemnie.

Wydaje mi się, że każdy potrzebuje chwili wytchnienia, a w przypadku dzieci należy im się czas spędzony tylko z dziadkami jeśli w ciągu roku nie mają go za wiele. Samo płynięcie statkiem to wielkie wydarzenie, a do tego te widoki i możliwości na i poza statkiem.
Za takim rejsem przemawia po prostu spełnianie marzeń, warto je spełniać by czuć się jeszcze szczęśliwszym niż zawsze. 




Patrząc na razie na opinie osób, które już skorzystały z rejsów statkiem wycieczkowym stanowczo mogę stwierdzić, że to HIT. Mam nadzieję, że będę Wam mogła w przyszłości opisać nasz wyjazd potwierdzając jednocześnie, że jest to HIT.

Ciekawa jestem bardzo czym Wy się kierujecie przy wyborze idealnej oferty na wakacje? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger