5 kurtek, które chętnie bym ubrała tej zimy.

Jesień i ochłodzenie sprawia, że coraz bardziej zastanawiam się co na siebie włożę kiedy będzie jeszcze zimniej. Póki co spokojnie mogę ubrać ramoneskę, czy jesienny płaszczyk flauszowy, ale znam siebie i wiem, że jak tylko będzie bliżej temperatury minusowej to moje przemarznięte kości będą wołały o coś cieplejszego. Dlatego dziś postanowiłam zrobić przegląd kurtek, wśród których jest jedna, która skradła moje serce. No dobra nie są to kurtki za milion dolarów, ale z dostępnych w sklepie ZAFUL tylko te przyciągnęły moją uwagę na dłużej. Bardzo liczę na waszą szczerą opinię.

1. Granatowa parka z futerkiem przy kapturze, ocieplana jasnym kożuszkiem. 


2. Różowa puchowa kurtka o kształcie litery A. 

3. Czerwona kurtka z misiowym kapturem. 

4. Długa kurtka z futerkiem przy kapturze, wzór w granatowe liście.

5. Luźna jeansowa kurtka z podpinką przypominającą bluzę. Idealna na codzienne wyjścia. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger