Poczuj męską naturę z Le Petit Marseillais

Le Petit Marseillais pochodzi ze słonecznej Prowansji. To kraina zdumiewających kolorów, wyjątkowych składników i zniewalających zapachów. To tutaj w południowym słońcu dojrzewają drzewa migdałowca i kwitną sady pomarańczy. Prowansja to urokliwe gaje oliwne, cytrusy, pola lawendy i słoneczników oraz cykady. Tworząc kosmetyki Le Petit Marseillais, czerpiemy z całego bogactwa tej prowansalskiej przygody, dobieramy najbardziej wartościowe składniki i łączymy je, dzięki czemu powstają produkty o oryginalnych właściwościach, konsystencjach i zapachach.*
Do Marki Le Petit Marseillais zawsze będę miała słabość za zapach i jakość produktów a także za ich duży wybór. Teraz nawet na wybór dla mojego mężczyzny, ponieważ marka wprowadziła 3 nowe żele pod prysznic właśnie dla naszych wybranków. Jak zawsze produkty LPM kryją w sobie wiele składników pochodzenia naturalnego, każdy z męskich żeli jest wyjątkowy. Dodatkowo każdy z nich jest 3 w 1 czyli nadaje się do ciała, twarzy i włosów.
Wśród żeli pod prysznic dla mężczyzn Le Petit Marseillais znajdziesz bogaty wybór ciekawych, pociągających zapachów - od zdecydowanych, chłodnych minerałów i drzewa cedrowego, przez pikantne, rozpalające nuty mięty i cytrusów, aż po słodko-gorzką, elegancką kompozycję drzewa cade i paproci.*

W swojej przesyłce znalazłam dwa produkty, PIELĘGNUJĄCY ŻEL DO MYCIA ODŚWIEŻENIE dla siebie, a także ŻEL POD PRYSZNIC 3 W 1 drzewo CADE dla mojego męża. Idealnie dopasowany żel dzięki ankiecie wypełnionej przy rekrutacji do obecnej kampanii. Sama przesyłka była dla mnie niespodzianką, bo jak to ja nie sprawdzałam maila czy coś dostałam czy też nie. Ale zanim będzie moja czy też męża opinia, parę słów o samym żelu.

DRZEWO CADE
To wyjątkowe połączenie składników, które skrywa w sobie męską naturę. Drzewo cade, czyli jałowiec - składnik używany w wielu męskich kosmetykach - w duecie ze słodko-gorzką wonią leśnej paproci tworzy świeży, męski i wyrazisty zapach.

Formuła 3 w 1 dla Mężczyzn
Le Petit Marseillais żel pod prysznic Drzewo Cade łagodnie oczyszcza cało, twarz i włosy. Po prysznicu skóra staje się nawilżona, włosy wzmocnione, a łatwa do spłukiwania piana pozostawia odświeżający i energetyzujący zapach. Żel przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów.
pH neutralne dla skóry / Testowany dermatologicznie / Biodegradowalna baza myjąca / Wzbogacony o składniki nawilżające pochodzenia naturalnego.

Opinia:
Niezwykle pociągający i hipnotyzujący zapach, przywołuje skojarzenia lasu. Mieszkając w okolicy lasu, mając mnóstwo jałowców i do tego paproci zapach jest nam niezwykle bliski. Od zawsze dla męża wybierałam własnie takie mocne "leśne" zapachy, w takich podoba mi się najbardziej. Jeśli chodzi o nawilżenie skóry, to w przypadku męża mego trudne to zadanie. Zauważyłam, że skóra faktycznie jest nieco delikatniejsza ale nie ma szału. Tylko wiadomo facet to facet i na takie sprawy jak "delikatność" nie zawsze zwraca uwagę. Dlatego odpowiadając na pytanie "Jak Ci się podoba?" Stwierdził "Jest OK"
To co pewne, to żel jest bardzo wydajny, już niewielka ilość wystarczy aby opłukać całe ciało, a do tego umyć włosy. Żel dobrze się pieni, a sama piana łatwo się spłukuje. Najważniejsze nie uczula i bardzo mu odpowiada. Także testy możemy uznać za udane.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger