SAMPLECITY I COMPEED

Wczoraj zapukała Listonoszka... Przyniosła mi kilka miłych niespodzianek...
Na pierwszy rzut koperta niewielka z zawartością, na którą czekałam już jakiś czas. 
Dotarły do mnie obiecane plastry Compeed a właściwie jeden plaster, który przydałoby się przetestować.
W kopercie znalazłam ulotkę z plasterkiem. Pierwsze zdanie zachęca do czytania "Witaj w świecie kobiet, których nic nie zatrzyma" Oj tak to jest to co szukam... Szpilek póki co nie noszę, po pierwsze ciąża nie pozwala, a po drugie jesień i zima zbliża się wielkimi krokami...





Co znajdziemy w opakowaniu na temat plasterka:

Rewolucyjne, hydrokoloidowe plastry na pęcherze COMPEED:
  • Natychmiast uśmierzają ból wywołany otarciem / pęcherzem
  • Przyspieszają proces gojenia skóry
  • Zabezpieczają ranę przed wodą, brudem i bakteriami
  • Dyskretne i komfortowe
  • Pozostają na miejscu do kilku dni
Producent poleca różne rodzaje plastrów, w tym:
  • COMPEED plastry na pęcherze (wąskie, średnie, EXTREME, na piętę Jordi Labanda)
  • COMPEED produkty przeciw pęcherzom (kojące plastry przeciw pęcherzom z Aloe Vera, sztyft przeciw pęcherzom)
  • COMPEED plastry na odciski (średnie, między palcami, z kwasem salicynowym, między palcami z kwasem salicynowym, nawilżające średnie)
Mam nadzieję, że przy najbliższej okazji uda mi się przetestować otrzymany produkt. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger