Stylizacje idealne na lato - FemmeLuxe p.2

Tym razem będzie krótko, zwięźle i na temat. Latem lubię wygodę, nie istotne czy spodnie, czy spódnica byle wygodnie się nosiło. Dlatego przy okazji przeglądania sklepu Femmeluxe zdecydowałam się na dwie bluzki z działu T-shirts  w dwóch kolorach: czarny i khaki. Ten sam wzór, ale inny kolor. Bluzki mają krótki rękaw, dekolt w serek i sięgają do pępka.  Obie są z takiej samej prążkowanej dzianiny, khaki wybrałam rozmiar S, czarną natomiast w rozmiarze M. 


Spódnica : No name



Spodnie : Krótkie spodenki z zestawu Ariyah

Kolejny wybór padł na zestaw dresowy, a raczej leginsy z bluzką. Wybrałam jasny zestaw w prążki, spodnie jak dla mnie mają za wysoki stan, ale to nie kłopot bo poza tym szczegółem są wygodne. Idealne w domowym zaciszu czy też na grilla z przyjaciółmi. 



Ostatnia stylizacja to zestaw sportowy z krótkimi spodenkami i bezrękawnikiem. Wygodne, luźne spodenki z kieszeniami i sznurkiem do wiązania w pasie. Dużym plusem jest możliwość noszenia każdego elementu osobno. Niestety wybór rozmiaru był w tym przypadku zły, sugerowałam się poprzednimi wyborami i wzięłam M (10/12), mogłam spokojnie brać S. Muszę pamiętać, żeby zawsze sprawdzać dokładnie wymiary podane w tabeli rozmiarów.


Bluzka: Femmeluxe T-shirt khaki


Więcej ciekawych propozycji na letnie stylizacje znajdziecie w działach:  JoggersT-shirts Loungewear.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger