Zimowy HAUL z ZAFUL.

Tym razem moje szaleństwo zakupowe w Zaful było skupione na kurtkach, wybrałam jedną i chcę ją wam dziś pokazać. Szczerze bałam się, że nie trafiłam z rozmiarem, niestety nie było większego z tego wzoru, a zależało mi żeby była ciemniejsza i ocieplana. Całe szczęście jest dobrze, mieszczę się w nią i nawet jest odrobina luzu. Kurtka sięga za pośladki, jest cała podbita kożuszkiem, który sprawi, że nie zmarznę. Zapinana na zamek i dodatkowo guziki a przy kapturze mamy odczepiane futerko. Trudno mi było się zdecydować na ten wybór, no ale ryzyk fizyk - tym razem jestem zadowolona, niestety kurtka jest już niedostępna. Zresztą sami oceńcie jak wygląda. 






Oprócz kurtki zdecydowałam się zobaczyć czym są te modne ostatnio gąbeczki do makijażu i wybrałam zestaw 10 mini gąbeczek. Kolorowe i mięciutkie, mam nadzieję, że będę umiała się nimi obsługiwać. 





Ostatnią rzeczą na jaką się zdecydowałam był zestaw pierścionków, w kolorze złota. Spodobały mi się bardzo ale prawdę mówiąc nie wiem czy będę je nosić, jeden może dwa na pewno, a pozostałe jeszcze zobaczę. Na imprezę jak najbardziej ubiorę, na co dzień stawiam jednak na wygodę i minimalizm w postaci obrączki. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger