Sukienkowy zawrót głowy z Rosegal

Przeglądając ofertę Rosegal miałam ogromny zamęt w głowie, sama nie wiedziałam czego chcę. Postawiłam w ostateczności na sukienki, wybrałam dwie, czy dobre okaże się poniżej. Tak na prawdę gdybym mogła obkupiłabym się na długie lata. To prawda, że kobietom łatwo przychodzi wydawanie pieniędzy na ubrania. Poniżej macie moje zamówienie, czekam na Wasze komentarze czy się podobają czy nie?

Pierwsza będzie sukienka w chabrowym kolorze. Rozmiar idealnie dopasowany, zgodnie z tabelką na stronie. Tym, razem wybrałam L, chociaż z reguły wciskam się nawet w S. Sukienka dopasowana zarówno w biuście, jak i w pasie. Długość przed kolano, jak dla mnie za krótka ale ma swój urok. Jestem z niej zadowolona, chociażby przez użyty materiał, który jak się przyglądniecie ma wytaczany wzór. Dół sukienki to klasyczna bombka.  CLICK / CLICK




Sukienka w kolorze wina dopasowana do ciała, odcięta w pasie z możliwością dołożenia paska dzięki szlufkom. Sukienka bez zamka, dzięki rozciągliwemu materiałowi, dekolt ma swój urok co widać na zdjęciach. Jak dla mnie na codzienne wyjścia, nie koniecznie eleganckie. Zakładając jednak ładną biżuterię, czy też szpilki będzie odpowiednia nawet na uroczystą kolację.  CLICK / CLICK





Bluzka z aplikacją koronkową na przodzie w brązowym kolorze. Idealnie dopasowana do ciała, bardzo mi się podoba, ponieważ pasuje na co dzień, ale do klasycznych spodni czy spódnicy będzie wyglądać bardziej elegancko. Takich bluzek nigdy za dużo, dlatego chętnie takie kupuję. CLICK / CLICK




Bluzka w fioletowym kolorze, z wycięciami na rękawach. Bardzo fajnie wygląda na stronie, mam nadzieję, że jak już do mnie przyjdzie będzie równie ładna na żywo. CLICK / CLICK 
Póki co zdjęcie ze strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger