Podwójne wsparcie dla serca, czyli Optima Cardio Potas +

Dość długi czas nie miałam okazji nic testować, zawirowania zdrowotne sprawiły, że najnormalniej brakło mi czasu na branie udziału w akcjach ambasadorskich. 
W Streetcom od ponad roku staram się dostać do kampanii, niestety do teraz nie udało mi się ani razu. Wypełniałam ankiety i już zaczynałam wątpić czy się uda, aż otrzymałam informację, że będę testować margaryny Optima Cardio Potas+. 


Paczka Ambasadorska mile mnie zaskoczyła, nie spodziewałam się takiej ilości opakowań. Wszystko zapakowane w styropianowym pudełku z zamrożonym wkładem do lodówki turystycznej. Margaryny schowane niemal od razu do lodówki, ale nie byłabym sobą gdybym najpierw nie zrobiła kilku zdjęć.
'

W pudełku znalazłam:


  • 4 opakowania margaryny Optima Cardio Potas +
  • Przewodnik Ambasadora
  • 12 ulotek dla znajomych 

Póki co jedno opakowanie przekazałam dla Rodziców, którzy chętnie sprawdzą i podzielą się opinią. Sami również już otworzyliśmy i testujemy. 


Na Facebooku zostałam zapytana czy będę to jadła? Szczerze to zastanawiałam się dlaczego nie? Sprawdziłam skład, nie wydaje mi się żeby był taki straszny więc my będziemy jeść, wiadomo że dzieci nie. Niedługo sprawdzimy i ocenimy. 

A ktoś z Was również testuje margaryny? A może coś innego?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger