CZEKOLADOWE TRUFLE zaklęte w SPA

Na początku kwietnia otrzymałam do testów REGENERUJĄCE MASŁO DO CIAŁA Perfecta SPA  o zapachu TRUFLE CZEKOLADOWE. Wszystko dzięki akcji testowania na portalu Trusted Cosmetics. 




Zacznijmy od informacji zawartych na opakowaniu:

"PUSZYSTE MASŁO DO CIAŁA o doskonałych właściwościach regenerujących i zmiękczających. Zawiera OLEJEK KOKOSOWY, który przeciwdziała wiotczeniu oraz nadaje skórze jedwabistą gładkość. MASŁO KAKAOWE doskonale regeneruje i zapobiega wysuszeniu skóry, działa ujędrniająco i odmładzająco. KWAS HIALURONOWY intensywnie nawilża. 

Wykwintny zapach CZEKOLADOWYCH TRUFLI z kokosową nutą uwodzi od pierwszej chwili i w zmysłowy sposób podkreśla kobiecość.

SPOSÓB UŻYCIA: Delikatnie wmasować w skórę. Najlepsze efekty uzyskuje się po uprzednim złuszczeniu naskórka. 

Składniki: Aqua, Isopropyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alkohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Lecithin, Sorbitol, Panthenol, Trilaureth-4 Phosphate, Tocopheryl Acetate, Ubiquinone, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Tocopherol, Theobroma Cacao Seed Butter, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, BHA, Hydroxyacetophenone, Benzyl Alcohol, Parfum, Caramel."
Cena za 225 ml to średnio 12 - 15 zł.



MOJA OPINIA

Masło do ciała SPA w pierwszej kolejności urzekło mnie zapachem. Jest po prostu obłędnie smaczny. Samo opakowanie jest kuszące i syn w pierwszej kolejności zapytał czy to lody? Także musiałam od razu ukryć na wyższej półce żeby czasem komuś nie przyszło na myśl i go spróbować. 
Jak już zapach uznałam za cudny, sprawdziłam jego konsystencję, do której nie mam zastrzeżeń. Bardzo łatwo się rozprowadza na skórze, niewielka ilość masła wystarcza aby skóra stała się delikatna i odpowiednio nawilżona. Mam więc nadzieję, że kosmetyk wystarczy mi na dłuższy czas. Sam zapach na skórze utrzymuje się do kilku godzin, jednak skóra jest delikatna i miękka przez cały dzień. Od dawna miałam kłopot ze zbyt suchą skóra, liczę więc na poprawę jej kondycji po dłuższym stosowaniu. 



Jedno jest pewne takie masło SPA będzie w mojej łazience zawsze dostępne. Dlaczego? Po pierwsze cena nie jest wysoka jak za taki produkt. A poza tym, chyba każda z nas ma czasem ochotę na małe domowe SPA? Ja na pewno. A ponieważ nie bardzo mam jak się wybrać do prawdziwego SPA z masażami i zabiegami pielęgnacyjnymi, to mogę chociaż w domu zadbać o swoją skórę i odrobinę przyjemności z tym związaną. 

Wystarczy gorąca kąpiel z ulubionym płynem do kąpania, do tego nastrojowa muzyka oraz kilka świec, najlepiej zapachowych. Po takiej relaksującej kąpieli, wystarczy nasmarować ciało masłem od Perfecta SPA chociażby o zapachu TRUFLI CZEKOLADOWYCH. 


Dziękuję za możliwość testowania MASŁA DO CIAŁA PERFECTA SPA portalowi TRUSTED COSMETICS.


Zachęcam też Was do odwiedzin tej strony: 
http://www.trustedcosmetics.pl/  gdzie znajdziecie wiele zarówno inspiracji kosmetycznych, jak i bardzo przydatnych porad, z których nie raz zdarzyło mi się skorzystać. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger