Fotoksiążka z klasą - Saal Digital Polska. NIESPODZIANKA

Tuż przed Świętami zobaczyłam na Facebooku ogłoszenie, że firma Saal Digital Polska (profil FB TU) poszukuje recenzentów dla swoich fotoksiążek. Pomyślałam czemu nie? W końcu tyle zdjęć się czai, które chciałabym mieć przy sobie. Wybrałam kilka, a raczej kilkaset... Trudny wybór, każde dla mnie cenne i piękne.

EDIT: Jak dotrwacie do końca, czeka na Was niespodzianka.

Wszystko zaczęło się od wysłania zgłoszenia, jak tylko zostałam zaakceptowana zabrałam się za projektowanie fotoksiążki żeby otrzymać ją jeszcze przed Świętami.




Już po kilku dniach zdjęcia w pięknej oprawie trafiły do naszego domu i każdy ze Świątecznych Gości mógł je obejrzeć. Bałam się czy jakość produktu będzie adekwatna do ceny. No i tu było miłe zaskoczenie. Jest warta swojej ceny i to w 100 %. Zaczęłam się zastanawiać czy inne produkty od Saal Digital są równie dobrej jakości. Mam nadzieję, że przyjdzie czas na przekonanie się i tego.



W ciągu ostatnich kilku lat nie raz spotkałam się z fotoksiążkami. Jednak dopiero teraz jestem w pełni zadowolona. Twarda oprawa a w niej 36 grubych stron ze zdjęciami, które aż chce się oglądać. W każdym domu powinna się taka znaleźć. Nie jest to zwykła fotoksiążka, to książka z klasą. 
Program do projektowania produktów jest bardzo intuicyjny i każdy sobie z nim bez problemu poradzi. Już na wstępie podane są ceny produktów, a także przykładowy czas dostawy, mi pokazywało piątek a paczkę otrzymałam już w środę. Po wybraniu rodzaju fotoksiążki mamy opcje do zaznaczenia : okładka, powierzchnia wewnętrznych stron oraz ilość wybranych przez nas stron. Po przejściu do projektowania mamy asystenta, w którym można się zabrać za pusty szablon lub już wcześniej przygotowany przez Saal Digital. Jak wspomniałam wszystko działa intuicyjnie więc ostateczny produkt jest taki jak na prawdę nam się zamarzył. A jego jakość i wygląd "na żywo" jest jeszcze lepszy. Ja jestem bardzo zadowolona, mam też nadzieję, że z biegiem czasu firma nie zmniejszy jakości swoich usług.









Kto dotarł do końca może skorzystać z niespodzianki, jaką jest rabat w kwocie 75 zł. na swoją "fotoksiążkę na dobry początek" od Saal Digital. Wystarczy kliknąć w LINK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger