Tydzień szycia dzieciom - dzień 3 i 4 :)

No cóż tygodnia ciąg  dalszy... kolejne dni równie pracowite jak dwa pierwsze.

Dziś tylko zdjęcia Wam pokażę, na modelu będą jak się obudzi i uda się je zrobić.





Zacznę od rzeczy dla pewnej Małej Damy, która na urodziny dostanie ubranka dla Lalki. Sukieneczka i spódniczki z bawełny i dzianiny dresowej w stworki. Do tego mini TUTU. Jak Wam się podoba? Bo mi wszystkie i to bardzo...




Dziś stworzyłam bluzę rozpinaną na napy z dresówki drapanej w kolorowe stworki. Materiał świetny, szkoda, że mam go tak mało... a jak tak dalej pójdzie to zbankrutuję... Może ktoś chce, to z chęcią taką uszyję... co prawda jeszcze przy szyi będzie ściągacz, no ale już dziś nie zdążyłam.






Do kompletu uszyłam czapeczkę ze ściągaczem w kolorze szarym. Został skrawek materiału to musiałam to wykorzystać.




Jak Wam się podobają moje dzieła?
Jutro planuję uszy coś dla starszego, w końcu w sobotę idziemy na urodzinki do Małej Damy  to trzeba jakoś wyglądać. A sobota i niedziela? Jeszcze planów brak. Jak czas pozwoli to i wtedy coś uszyję, a jak nie to nadrobię po weekendzie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger