Tydzień szycia dzieciom - dzień 1 i 2

Kochani ostatnio wypatrzyłam akcję "tydzień szycia dzieciom". Pomyślałam "coś dla mnie" w końcu moje dzieci to moje szczęście i ich radość jest dla mnie motywacją do działania... 

Postanowiłam więc, że swój udział rozpocznę w poniedziałek.  No i zaczęłam od uszycia spodenek dla najmłodszego. Miałam kiedyś uszytą bluzeczkę z dzianiny w dinosy dla Gugusia, jednak mąż stwierdził że jest taka dziewczęca i dla niego kompletnie nie pasuje...

Wiem też, że jest akcja szycie dla mam, no cóż może i do tego się zabiorę... w końcu plan mam, materiał czeka wizja też już jest. No ale póki co zobaczcie co uszyłam... 


No i ta bluzeczka tak leżała kilka dobrych tygodni, aż doszłam do wniosku, że trzeba coś z nią zrobić. Spodenki idealne rozwiązanie, akurat materiału wystarczyło na rozmiar 62 dla maluszka idealny. Skroiłam na podstawie innych jego portków. Poniżej zdjęcia, na modelu będą jak się nadarzy okazja do założenia, bo póki co nie było.




Dzień drugi rozpoczął się fantastycznie, mogłam pierwszy raz od dawna pospać do 11. :) Raj...
No ale z resztą dnia coś musiałam zrobić, a że dzieciaczki grzeczne i materiał długo czekał na swoją kolej postanowiłam uszyć ten wymarzony kombinezon na cieplejsze dni dla maluszka...
Wykrój miałam z Burdy 6/2014 - model plażowy, ale mi to nie przeszkodziło w wykorzystaniu go do swoich potrzeb. Do rękawów i nogawek dodałam ściągacze w kontrastowym kolorze. Sam kombinezon uszyty z drapanej dresówki w kolorze musztardowym w cudowne sowy. Zamek i ściągacze w intensywnym niebieskim kolorze. Całość moim zdaniem prezentuje się rewelacyjnie. 










Nie mam jeszcze planów na kolejne dni, na pewno uszyję coś dla Gugusia... no i zobaczymy co z tego wyjdzie... 
A póki co jak Wam się podobają spodenki i kombinezon? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger