Odkrywanie pasji

Robienie zdjęć odpręża, relaksuje daje możliwość powrotu do tych pięknych chwil, które przeminęły. 

Och od kiedy mam lepszy aparat, może nie jest z najwyższej półki, ale jest mój własny i niepowtarzalny, to zdjęcia stanowią dla mnie jeszcze ważniejsze miejsce. Co rusz przeglądam co zrobiłam zastanawiam się czy potrafiłabym zrobić lepsze i wiem jedno "im więcej tym lepiej". W końcu warsztat trzeba ciągle rozwijać. Oczywiście najwięcej zdjęć ma moje największe szczęście Guguś. A już nie długo, za jakiś czas będzie tych szczęść aż dwoje. Już wiem, że zdjęć im brakować nie będzie, będą mieli co wspominać. Muszę jednak pamiętać by na zdjęciach prócz nich byli też inni, by uchwycić to co najpiękniejsze i najważniejsze. Poniższe ujęcia zrobione w Parku Wrocławskim w Lubinie.

Miejsce magiczne, będzie jeszcze okazja i wtedy zrobię odrębny wpis tylko o tym Parku. Póki co zasypię Was moi drodzy niewielką ilością zdjęć z odwiedzin właśnie w tym miejscu.
Zwierzątka, drzewa, ptaszki a nawet dinozaury. Cudne i magiczne miejsce. Zachęcam do odwiedzin jeśli mieszkacie w pobliżu.

" ohhh jakie zęby ostreeee "




Chyba pomyślał, że to kucyk :) 





Ależ się zmęczyłem...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger