Sukienka z dzianiny...

... podejście pierwsze.
Oj długo się zbierałam, żeby coś naskrobać. Zastanawiałam się czy te moje wyczyny z maszyna warte sa uwiecznienia? Cóż jakby nie wyszło podzielę się z Wami. Tkanina to cienka rozściagliwa dzianina w kolorze granatu. Kupiona na Allegro za grosze. W sam raz na poczatki z maszyna. Skroiłam trochę za duża ale ostatecznie po dodaniu zaszewek wyszła fajna(taka mam nadzieję) luźna z szeroka góra sukienka. Miałam niebieska bluzkę w białe groszki. Zrobiłam więc kieszenie i lamówki przy rękawach i dekoldzie. No i jak na pierwszy raz jestem z siebie zadowolona, chociaż czekam na sugestie;-) 
Sukienka trafiła do koleżanki. Na mnie przyduża za to Aga wyglada oszałamiajaco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger