Oceanic - Ambasadorka, przesyłka nr 2

Witajcie Kochani ;)

Chciałam się z Wami podzielić tym co otrzymałam w grudniu od Oceanic S.A. Paczuszka na którą dość długo czekałam, czas się dłużył, ale po jej otworzeniu doznałam miłego zaskoczenia :) Oprócz standardowych próbek ujrzałam  produkty pełnowartościowe. 



Cudowny REGENERUJĄCY BALSAM DO UST z edycji limitowanej. Seria Winter
Równie przyjemny MULTI-LIPIDOWY KREM DO TWARZY. Seria Balance
Próbki:
REGENERUJĄCY KREM DERMATOLOGICZNY - seria Balance
KREM PIELĘGNACYJNY DO TWARZY I CIAŁA - seria Baby
BALSAM INTENSYWNIE NATŁUSZCZAJĄCY.

Testowanie trwa więc już nie długo przedstawię Wam moją opinię na ten temat.
A jeśli już teraz macie ochotę poczytać o otrzymanych kosmetykach zapraszam na stronę Oillan 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger