"Nasze Pirackie Wakacje" - niespodzianka


W lipcu w Blogosferze Canpol Babies była możliwość testowania bądź zorganizowania konkursu, w którym do wygrania jest zestaw: dwóch fartuszków, dwóch butelek oraz zestawu talerzyk i miseczka. Sami zobaczcie jaki cudowny i spory zestaw, wspominałam Wam już o nim TU.





Wakacje to czas zabaw na dworze, w lesie, na łące, na basenie i na słońcu. To czas, który kojarzy mi się z Piratami, z morzem i szaleństwem. Moje dzieciaczki też korzystają z pięknej pogody, poniżej kilka zdjęć z naszych szaleństw. A już na końcu więcej informacji o niespodziance dla Was.















Canpol Babies przygotował dla Was jeden zestaw "Piraci", który już dziś możecie wygrać. Wystarczy spełnić kilka warunków, całkiem prostych :)
Poniżej regulamin, przeczytajcie go dokładnie i do dzieła.
Czekam na Wasze cudowne zdjęcia. Powodzenia Kochani Moi.

PLAKAT DO UDOSTĘPNIENIA - KLIK



Konkurs trwa od 04.08.2015 r. do 24.08.2015 r. do godz. 23:59

1. Będzie mi miło jak polubisz mój i sponsora profil na Facebooku:
Organizator: Gugusiowo
Fundator nagród: Canpol babies

2. Lubisz i  udostępniasz publicznie plakat konkursowy. Możesz też zaprosić znajomych.

https://www.facebook.com/gugusiowakraina/photos/a.1016208951736292.1073741837.839763696047486/1016211205069400/?type=3&theater

3. Pod zdjęciem konkursowym na Facebook, w wiadomości prywatnej lub w e-mailu GUGUSIOWAKRAINA@GMAIL.COM wyślij mi zdjęcie swojego dziecka/dzieci lub brzuszka, które najbardziej nawiązuje do tematu konkursu:
"NASZE PIRACKIE WAKACJE" 
Zaskocz nas swoim pomysłem.
4. Przesyłając zdjęcie Uczestnik potwierdza, że jest jego autorem i wyraża zgodę na przetwarzanie go do celów konkursu, czyli umieszczenia go w galerii konkursowej.
5. Wyniki konkursu będą opublikowane jako aktualizacja tego wpisu 26.08.2015 r. Decyzję podejmę wraz z mężem i synkiem. Zdjęcie, które najbardziej nas wzruszy, zaskoczy, spodoba otrzyma nagrodę.
6. Na dane czekam do 5 dni od podania wyników.
7. Konkurs nie jest sponsorowany, administrowany ani organizowany przez serwis Facebook. Dołączając do Konkursu, Uczestnik przekazuje dane osobowe Organizatorowi, a nie serwisowi Facebook. Serwis Facebook nie ponosi odpowiedzialności za konkurs. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora, a nie do serwisu Facebook.
8. Wysyłka nagród jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Miłej zabawy!!!


EDIT!!!

Trudny wybór za nami. Każde zdjęcie cudowne i gdybym tylko mogła przyznać więcej nagród to by
m to zrobiła. No ale niestety wygrać mogło tylko jedno zdjęcie. Stawialiśmy na 3 cudne zdjęcia, lecz jedno wzruszyło nas najbardziej. Mam nadzieję,  że bawiliście się wspólnie z nami cudownie bo ja tak. Oczywiście będę miała dla Was jeszcze wiele niespodzianek.

A teraz najważniejsze.

Gratuluję wygranej i czekam na dane do wysyłki (imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu) jak najszybciej, abym mogła przekazać je sponsorowi.

ALEKSANDRA DĘBSKA 



GRATULUJĘ I POZDRAWIAM !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger