Canpol babies ułatwia Mamom karmienie

W marcu pisałam Wam o Blogosferze Canpol Babies. Udało się i w kwietniu mogłam testować taki oto zestaw:



Laktator Basic

Wkładki laktacyjne

Podkłady poporodowe




Zostałam bardzo miło zaskoczona, kiedy kurier dostarczył paczkę do mych drzwi. Oczywiście synek pierwszy zabrał się do rozpakowywania.









Laktator cudowne urządzenie, które umożliwia odciągnięcie pokarmu z piersi na później. Dla mnie idealny. Przy starszym synku używałam laktator ręczny innej znanej firmy. Nie wiem czym to jest spowodowane, być może tym, że od Canpol mam nowiutki dobrze działający sprzęt i jestem z niego bardziej zadowolona. Przyznam też, że żal było rozpakowywać.
Laktator posiada:
1. Specjalnie profilowany kształt lejka.
2. Silikonowa nakładka masująca.
3. Ergonomiczny uchwyt.
4. Podstawka stabilizująca.

Podstawki w moim poprzednim laktatorze nie miałam, przyznam, że jest to duże udogodnienie. W końcu po odciągnięciu pokarmu laktator się nie wywracał a mleko nie wylewało.
Dzięki sylikonowej nakładce odciąganie pokarmu jest delikatne, nie sprawia nieprzyjemności i ciągnięcia piersi.
Do zestawu dołączona jest butelka i smoczek. Można więc odciągnąć pokarm zakręcić butelkę i odstawić do lodówki na później, gdyby np. to Tato musiał nakarmić dziecko. Wtedy jak znalazł mleko odciągnięte gotowe do przekazania naszemu maleństwu po uprzednim podgrzaniu.
Jestem tak bardzo zadowolona, że już zaczęłam szukać odpowiednich pojemników do których mogłabym odciągnąć pokarm, żeby Tato mógł nakarmić młodszego synka jak ja będę poza domem.









Wkładki laktacyjne. Tych używałam z wielu firm. Zarówno przy pierwszym dziecku, jak i teraz przy drugim. Znalezienie tych idealnych, które będą pasowały nam pod każdym względem jest ciężko.
Canpol babies przygotował dla nas Mam wkładki laktacyjne, które są bardzo chłonne i miękkie. W opakowaniu jest ich 40 szt. Same wkładki wyglądają na zgrabne i wygodne. W rzeczywistości takie też są. Posiadają:
1. warstwę zabezpieczającą przed przeciekaniem,
2. warstwę izolującą wilgoć,
3. oddychającą warstwę zewnętrzną,
4. wkład absorbujący wilgoć,
5. pasek samoprzylepny podtrzymujący wkładkę na miejscu,
Wkładki są pakowane po 2 sztuki w oddzielnych woreczkach. Są wygodne do założenia, a także w trakcie noszenia są wręcz niezauważalne. Zdarzało się, że inne wkładki pozostawiały na piersiach nieprzyjemne uczucie wilgotności, tutaj tego nie zauważyłam.
Bardzo szybko je zużyłam, a na chwilę obecną muszę zakupić nowe.









Wysokochłonne podkłady poporodowe. Tego produktu z całego otrzymanego zestawu nie mogłam wykorzystać. Jednak patrząc na samo opakowanie i opis produktu mogę ze śmiałością stwierdzić, że byłyby dobre. Na opakowaniu czytamy:
1. oddychająca, miękka warstwa zewnętrzna,
2. superabsorbent szybko pochłania płyny, zatrzymuje wilgoć wewnątrz podkładu i neutralizuje zapachy,
3. miękka, górna warstwa ściśle przylega do wypełnienia, nie rozwarstwia się, zapobiega przywieraniu do skóry i podrażenieniom,
4. szeroki pasek samoprzylepny utrzymuje podkład w miejscu.
Na chwilę obecną nie mogę ich przetestować, ale być może przekażę koleżance, która przetestuje je dla mnie i jeśli tak się stanie to jej opinię umieszczę w poście.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger