Canpol Babies ukołysze do snu

Witajcie moi drodzy

W tym miesiącu Canpol Babies Blogosfera do testów oraz przeprowadzenia konkursu proponuje cudowną Karuzelę. Pełną specyfikację produktu znajdziecie na stronie Canpol TU. Elektryczna karuzela pluszowa "Piraci" na pierwszy rzut wydaje się być rewelacyjna. Szczerze to z chęcią taką bym chciała wygrać lub móc przetestować. Dlatego ja się już zgłaszam, Wy też nie czekajcie na sam koniec co by nie zapomnieć.

"Karuzela z nowej kolekcji "Piraci" jest wykonana z najwyższej jakości super miękkiego pluszu. Powstała z bezpiecznych, przeznaczonych do kontaktu z dzieckiem materiałów.
Karuzela jest wyposażona w cztery lekkie, miłe w dotyku odczepiane zabawki, które zawierają piszczałki i grzechotki."
Mogę tylko potwierdzić, że jakość produktów Canpol jest bardzo dobra.  Poniżej kilka zdjęć z Matą edukacyjną, którą wygraliśmy w konkursie u Mama Nelki. Synek póki co jest malutki i jak na razie tylko ogląda zabawki, ale z czasem liczę że zacznie się nimi również bawić. Pozytywka umieszczona w tygrysku spełnia swoją rolę a maluszek jest nią bardzo zainteresowany.






3 komentarze:

  1. Witam serdecznie,
    Chciałabym zaprosić Cię do fajnego fotograficznego MEGA konkursu urodzinowego gdzie do wygrania aż 161 nagród dla dzieciaków i rodziców :) Nagrody są przeróżne, od ubranek, poprzez pościele, kołderki, poduszeczki, zabawki, bajki, gry, ksiązeczki, na różnych gadżetach kończąc :) Zasady są niezwykle proste i w łatwy sposób można zdobyć fajne nagrody :)

    Nie chce nadużywać gościnności i nie będę wklejała tutaj linków. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to serdecznie zapraszam na mój profil, tam znajduje się blog "Babylandia". Banerek jest na pasku bocznym. Klikając w niego traficie na tą fotograficzną zabawę :)

    Od razu chcialabym bardzo przeprosić za tą autopromocję. Wiem, że wiele osób ma czegoś takiego po dziurki w nosie, jeszcze więcej z pewnością uważa to za brak wychowania czy też szacunku. Ja z całą pewnością mam w zamierze jedynie poinformowanie choć grupki ludzi o tej zabawie. Uwielbiamy zdjęcia, dlatego im więcej zgłoszeń tym zdecydowanie weselej :) Wiele osób dziękuję mi za informacje, ponieważ inaczej nie mieliby pojęcia, że coś takiego jest organizowane. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :) W razie czego proszę usunąć to zaproszenie... Jeszcze raz przepraszam...

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto, Dziękuję za wiadomość.
      Twój blog ale także fanpage przeglądam co jakiś czas. Jestem więc na bieżąco z Waszymi konkursami.

      Miło mi, że do mnie trafiłaś i będzie jeszcze milej jeśli zechcesz zostać. Co prawda ostatnio mało postów, ale mam nadzieję, że już niedługo nadrobię zaległości jak tylko maluszek troszkę podrośnie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Witaj, Dziękuję z chęcią zaglądnę do Ciebie. Miło mi jeśli zostaniesz na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger