Oceanic S.A. Ambasadorka - testów ciąg dalszy

Witam Was.

Dziś postanowiłam opisać Wam moje kolejne doświadczenie z produktami Oillan. Jak pisałam w pierwszym poście z tej serii otrzymałam 3 próbki BALSAMU INTENSYWNIE NATŁUSZCZAJĄCEGO oraz MULTI-LIPIDOWEGO KREMU DO TWARZY. Jako, że balsam już sprawdzony i zatwierdzony zabrałam się za testy kremu do twarzy. Powiem szczerze, dawno nie miałam tak przyjemnego kremu w użyciu. Nie dość, że wystarczy niewielka ilość do rozprowadzenia go na całej twarzy to jeszcze jest bardzo delikatny i idealny do cery suchej i wymagającej regeneracji.





 Seria z której pochodzi ten krem to Oillan balance. Na stronie producenta przeczytać możemy o wskazaniach do stosowania całej serii i są to:

  • w przebiegu dysfunkcji i schorzeń dermatologicznych (m.in. łuszczyca, AZS, trądzik, trądzik różowaty),
  • po zabiegach z zakresu dermatologii oraz medycyny estetycznej (np. peelingi chemiczne, mikrodermabrazja, zabiegi laserowe, mezoterapia igłowa)
Wszystkie produkty marki Oillan balance są testowane dermatologicznie i alergologicznie pod nadzorem lekarzy klinicznych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. 
  • do stosowania u osób powyżej 3. roku życia
  • 0% alergenów, parabenów, barwników i kompozycji zapachowej
  • nie zatykają porów skóry
  • preparaty myjące nie zawierają mydła, SLES/SLS
  • pH fizjologiczne
Teraz coś o kremie. Jak już wspomniałam jest delikatny, bezzapachowy i bardzo przyjemy w użyciu. Daje wrażenie schłodzenia skóry i sprawia, że nawet najbardziej podrażniona odzyskuje swoją witalność.

MULTI-LIPIDOWY KREM DO TWARZY

  • uzupełnia poziom lipidów w naskórku
  • skutecznie koi i łagodzi podrażnienia
  • intensywnie odżywia, uelastycznia i wygładza skórę
Stosowanie kremu: Codziennie rano i wieczorem nanieść niewielką ilość kremu na oczyszczoną skórę tarzy (omijając okolice oczu), szyi i dekoltu.

Gdybym miała ocenić krem w skali 0 - 6 oczywiście daję 6. Jestem bardzo wymagającą osobą, moja skóra jest wyjątkowo wrażliwa, nawet inne kosmetyki jakie muszę stosować powinny być do skóry wrażliwej. Dlatego też moja ocena jest taka a nie inna.



Pozdrawiam a po więcej informacji zapraszam na stronę Oillan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy nawet najmniejszy komentarz, jest on dla mnie ważny.

Copyright © 2016 GUGUSIOWO , Blogger